recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så kom Stofa’s ZAPTOR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå kom Stofa’s ZAPTOR

 Besvar Besvar Side  <1234 26>
Forfatter
Besked
MichaelDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 11:58
Jeg har snakket med dem i Kolding. De siger vedr. internet til boksen, at man kan oprette en gratis forbindelse udelukkende til boksen. Altså den vil selvfølgelig ikke kunne bruges til almindelig surfing etc.
Det var i hvert fald sådan jeg forstod. Jeg nappede samtidig en brochure med omkring aftale vilkår, og der står noget med priser. Bl.a. kabelmodem 549,-. Så man skal vel regne med at hoste op med de 549,- for at få det sjove ud af den!?

Derudover snakkede vi kort om bland selv. Dette bliver til rådighed når hver enkelt antenne forening finder ud af hvilke bland selv programmer de vil tilbyde.
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 12:21
Så har jeg læst websitet igennem og set bestillingen igennem - her er min hurtige dom/fortståelse.

Plusser:
  • Jeg kan vælge at købe pakke 1 analog og får dermed pakke 1 digitalt - men har muligheden for at blande selv så jeg kan vælge de kanaler jeg vil hav. Håber der kommer flere
  • HD-TV
  • Det digitale spejl er jo blevet monster billigt - og der første år er gratis
  • Det er meget billigt at få efterfølgende bokse på 99 kr./år og de har alle de samme pakker/ting
  • Temapakkerne lyder lovende
  • Fedt design
  • Digitalt kvalitet
  • Future: Timeshift
  • Future: "Gå tilbage i tiden" og se programmer
  • Future: Storage og spil ;)
  • Kampagne prisen er god
Minusser:
  • Meget af det er ikke parat endnu
  • Kræver internet tilslutning - selvom den er gratis og de tilslutter der gratis er det da stadig træls at have i "stuen"
  • Kræver boks
  • Det begrænsede udvalg

PS. de har boksen i Aalborg til demo - men deres remote drillede lidt da jeg var der.


Redigeret af Mike S. - 26-November-2007 kl. 12:23
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 12:31

hej

hvad så med min nye tv skal jeg have boksen hvis jeg vil være med.

hilsen agger

Til top
Doose77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 183
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 12:40
De sagde til mig inde i Aalborg at for at få de specielle tilbud og features skal du have boksen. Du kan stadig få det digitale spejl men det vil beholde prisen. 

Dog skal det siges at de ikke kunne oplyse om ret meget da det jo er en ny (tror han nævnte det 10 gange i de 5 minutter jeg var der ) ting og at de ikke ved ret meget endnu. Desuden kan boksen afhentes i morgen i butikken. Regnede han med .
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af agger agger skrev:

hej

hvad så med min nye tv skal jeg have boksen hvis jeg vil være med.

hilsen agger



Stofa opgiver jo ikke sine store digitale kundekreds med samsung bokse, skal du bruge alle de nye ting som de beskriver i forbindelse med lanceringen i dag, så skal du have en zaptor boks. Du kan stadig bruge dit X3500 til at modtage de digitale kanaler med det abonnement du har, og med de begrænsninger der ligger deri (ingen epg mv.)
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 12:49
Oprindeligt skrevet af MikeOne MikeOne skrev:

Så fik de opdateret hjemmesiden omkring bland selv. GAAAAAAAAAAAB - Kedeligt....: (Lyder smart - MEN udbudet....):

 

Bland Selv

Sammensæt din egen tv-pakke


 

Bland Selv tv-pakkerne giver dig mulighed for at sammensætte din helt egen tv-pakke med enten 5 eller 9 kanaler, som du frit vælger fra Bland Selv udbuddet. Udbuddet af Bland Selv kanaler øges løbende og hvis du får lyst til at ændre sammensætningen af kanaler kan du gøre det til enhver tid via din Zaptor-boks eller Mine Sider - ændringen træder i kraft til den 1. i næste måned.

Du kan sammensætte din egen tv-pakke ud fra følgende kanaler:

Arte, Discovery Civilisation, Discovery Science, Euro Star, Eurosport 2, Jaam-e-jam, MBC, MTV2, NTV, Nickelodeon Scandinavia, OBN, Polonia, Roj Tv, Show tv, TGRT, VH1 Classic Europe, Kanal D, Aljazeera, Discovery Travel & Living og RTS.


Bland Selv 5 tv-kanaler til 69 kr./md.
Bland Selv 9 tv-kanaler til 99 kr./md.

OBS! Du kan først bestille Bland Selv pakken, når du har installeret Zaptor. Du kan bestille og sammensætte den ønskede Bland Selv pakke via din Zaptor-boks eller via Mine Sider.

 



læs 3 poster før din egen der stod den information :)
Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-November-2005
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 13:17

4 indlæg....

Men tak for info - var lidt for hurtig på tasterne.

OLED LG 55E6V, Yamaha YSP, Stofa etc.
Til top
mirotech Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 13:25

glæder mig til at høre jeres førstehånds anmeldelser når der en nogle der får den...

Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 13:42
Jeg har fået at vide alle de nye pakker og priser kan man stadig få selvom man har Samsung/Force eller indbygget DVB-C tuner - det er kun de udvidede ting som Video on Demand, udvidet epg etc. der kræver den nye boks.
Til top
Arthur Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 13:43

Så fik Stofa endeligt opdateret hjemmesiden med aftalevilkårene.

Nu er er der så bare uoverensstemmelse mellem priserne i aftalevilkårene og i reklamekampagnen for "det digitale spejl".

Reklamekampagnen: 375,- det første år og 99,- pr år efterfølgende.

Aftalevilkårene: 375,- for det første kort og 99,- for de efterfølgende kort.

Er der nogen her der ved hvad der er rigtigt og forkert?

Sony 32V2000, Pioneer DVR-545HX-S (HDMI), Pace DS810 (HDMI), Belkin 3-1 HDMI Switch, PS3 (HDMI), Pinnacle PCTV 200e, Hauppage Win TV-PVR-250, NAD C 315BEE, BEOVOX S55
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af Arthur Arthur skrev:

Så fik Stofa endeligt opdateret hjemmesiden med aftalevilkårene.

Nu er er der så bare uoverensstemmelse mellem priserne i aftalevilkårene og i reklamekampagnen for "det digitale spejl".

Reklamekampagnen: 375,- det første år og 99,- pr år efterfølgende.

Aftalevilkårene: 375,- for det første kort og 99,- for de efterfølgende kort.

Er der nogen her der ved hvad der er rigtigt og forkert?



Jamen hvis du kigger i kampagne tilbuddet så er de 375 medregnet i prisen for boksen, dvs køber du zaptor boksen i kampagne tilbuddet så har du det første år med af det digitale spejl. Herefter koster det første kort du har 375,-/år og de efter følgende kort 99,-/år

dvs køber du 2 zaptor bokse på tilbud får du ingen ekstra udgift første og herefter koster det 375,- + 99,- for de 2 kort om året med det digitale spejl.
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2007 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Jeg har fået at vide alle de nye pakker og priser kan man stadig få selvom man har Samsung/Force eller indbygget DVB-C tuner - det er kun de udvidede ting som Video on Demand, udvidet epg etc. der kræver den nye boks.


Så er det som det plejer og være for det fik jeg nemlig og vide ikke var tilfældet da jeg snakkede med dem. Iflg hende jeg snakkede med så ville samsung boks folket fortsætte som hidtil uden ændringer i pris og abonnement.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 26>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu