Siden 2003 Det danske community for hjemmets elektronik og indhold 205.000 unikke brugere hver måned (gns)
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg   Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Lissau California Lærred
  Regler og retningslinjer Regler  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Lissau California Lærred

Forfatter
Besked
Grung Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2006
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grung Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Lissau California Lærred
    Sendt: 14-September-2017 kl. 09:17
1 stk Lissau california 106' Tab-Tension lærred sælges.

Alder er ca 4 år.

Købt for 5999,- i Hifi Klubben

Der medfølger fjernbetjening, justeringspind, loft/vægbeslag.

Lærred befinder sig i Esbjerg.

HBO:2500,-
Til top
Annonce
Til top
Oil2bias Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oil2bias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 10:32
Hej

Har skrevet en PM til dig.

Vh OP
Til top
Grung Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grung Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 10:48
Check - vender tilbage i eftermiddag.
Til top
Nidhug Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-April-2013
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nidhug Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 17:31
Jeg vil gerne give prisen.
Til top
Grung Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grung Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2017 kl. 19:31
Jeg er i kontakt med en anden også der har spurgt på det, dog uden konkret aftale.

Send en PB, så kan vi aftale videre.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum
Forum-tilladelser Se dropdown menu