recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Onkyo TX-SR706/Samsung BD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Onkyo TX-SR706/Samsung BD

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Onkyo TX-SR706/Samsung BD
    Sendt: 13-August-2013 kl. 17:36
Aalborg


Samsung bd-p1650 afspiller + HDMI kabel kan følge med for 400 kr.


http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.aspx?articleid=2252&zoneid=6



Onkyo TX-SR706 HDMI surround receiver

Aalborg
Fast pris
Bytter ikke
+ porto

Kraftig 7.1 Surroundreceiver i den velkendte Onkyo kvalitet.
Pæn og velholdt.
Fjernbetjening og manual medfølger.

Nypris: 7.295 kr

4 x HDMI
7.1 analog indgange
DTS-HD Master
DD Plus
Dolby TrueHD
THX Audio
7 x 100W
12.3 kg




"The Onkyo TX-SR706 7.1 Channel Home Theater Receiver brings THX Certification, high-end audio and video performance, as well as flexibility to a reasonable price. 

This receiver is THX Select2 Plus Certified and is rated to deliver 100 wpc, and features Dolby TrueHD and DTS-HD processing. On the video side, the TX-SR706 has 4 HDMI inputs, 1080p pass-through, and Faroudja video processing and up to 1080p upscaling. 

Extra bonuses include iPOD connectivity and both XM and Sirius Satellite Radio Compatibility."

Dolby Digital Surround EX, DTS Neo:6, DTS-ES Matrix 6.1, DTS-ES 6.1 Discrete, DTS 96/24, DTS-decorder, Dolby Pro Logic IIx, Dolby Digital Plus, DTS-HD dekoder, THX Select 2, Dolby TrueHD, DTS-HD Master Audio






Redigeret af stefthom - 25-September-2013 kl. 08:50
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 17:54
En lidt spøjs måde at sætte en salgs annonce op på

3 ting til salg i overskriften og du starter med at sige prisen er fast, derefter finder man så ud af at 2 af tingene er tilkøbs produkter til en merpris
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 17:56
De 2 ekstra blev tilføjet efter 1. annonce.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 19:23
Det er et helt pænt overskud du kan lave. ;)
Min bror var ellers ude efter setup'et men du kom først desværre.
Mvh. Rasmus
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

Det er et helt pænt overskud du kan lave. ;)
Min bror var ellers ude efter setup'et men du kom først desværre.
Mvh. Rasmus


Hvis det er mig du hentyder til så er jeg ikke køber til dette setup, godtnok er jeg på udkig efter en ny reciver men den skal være 3D ready, det er denne desvære ikke


Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 20:19

Stadigt til salg
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2013 kl. 21:01
Hackerjack det var ikke til dig.
Dette sæt har lige været tilsalg på hifiklubbens brugtmarked til en billig penge.
Min bror ville købe det, men det var lige solgt desværre.
Ikke at der er noget galt i at købe blot for at sælge, ville bare hellere at min bror havde fået det, end at se det til dobbelt pris nu. :)
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2013 kl. 09:22
upper
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2013 kl. 09:32
Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

Hackerjack det var ikke til dig.
Dette sæt har lige været tilsalg på hifiklubbens brugtmarked til en billig penge.
Min bror ville købe det, men det var lige solgt desværre.
Ikke at der er noget galt i at købe blot for at sælge, ville bare hellere at min bror havde fået det, end at se det til dobbelt pris nu. :)
Ikke for at jeg skal lege Bent Betjent, men står der ikke i retningslinjerne at:
 
2. Det er ikke tilladt at sælge varer, der udelukkende anskaffet med videresalg for øje
Til top
stefthom Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1878
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stefthom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2013 kl. 17:43
Sejrsen: er det dig der har skrevet:

"Hvad du selv har givet for det, kan på ingen måde være relevant for, hvad en køber skal give for det i dag.".
Til top
Sejrsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sejrsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2013 kl. 18:55
Det er rigtigt Har det noget med sagen at gøre????
Til top
soli Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-December-2004
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soli Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2013 kl. 19:14
Hej

Vil godt byde 2000 kr for receiveren, men kan først hente den torsdag den 29/8

/soli
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu