recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lukket
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lukket

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lukket
    Sendt: 22-April-2017 kl. 15:02
Lukket

Redigeret af KevinL - 27-Maj-2017 kl. 10:05
Til top
Fuzzieturtle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-April-2017
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuzzieturtle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2017 kl. 09:20
Hejsa!
Jeg er ikke fra Esbjerg, men jeg skulle gerne komme der ned engang i juni måned cirka.
Hvis pladespilleren til den tid ikke er blevet overtaget vil jeg gerne komme forbi og kigge på den :)
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2017 kl. 21:31
Hej Fuzzie, du skal selvfølgelig være velkommen.
Til top
Fuzzieturtle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-April-2017
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuzzieturtle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 21:44
Har du stadigvæk kassen til pladespilleren? :-)
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2017 kl. 23:05
Nej den er smidt ud :)
Til top
Fuzzieturtle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-April-2017
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuzzieturtle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 21:17
Det er helt ok!
Har dog et kort spørgsmål: Er der behov for en amplifier af en art? :)
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2017 kl. 22:22
Er ikke sikker på hvad du mener?!?
Amplifier, altså forstærker ja det skal du vel.
Til top
Fuzzieturtle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-April-2017
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuzzieturtle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2017 kl. 07:47
Haha, så uddyber jeg.
Jeg har lige pt. ingen forstærker. Kun et sæt aktive højtalere. Er der behov for en forstærker mellem de to, hvis jeg vil have lyd ud?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2017 kl. 08:09
Oprindeligt skrevet af Fuzzieturtle Fuzzieturtle skrev:

Haha, så uddyber jeg.
Jeg har lige pt. ingen forstærker. Kun et sæt aktive højtalere. Er der behov for en forstærker mellem de to, hvis jeg vil have lyd ud?
Den ser ikke ud til at have indbygget RIAA forstærker, så du skal have ekstern RIAA line level forstærker imellem.
Se side 4-5 - Connection to the amplifier

Mvh. JørgenT
Til top
KevinL Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-August-2014
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KevinL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2017 kl. 22:48
Op
Til top
Fuzzieturtle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-April-2017
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuzzieturtle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2017 kl. 21:33
Jeg har sendt dig en SMS :)
Til top
Fuzzieturtle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-April-2017
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuzzieturtle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2017 kl. 21:33
Det vil sige.. privat besked.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu