|
SAGEM 81 SKANDALE |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | |||||||
HDMartin
Junior bruger Oprettet: 23-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Sendt: 11-August-2006 kl. 11:21 | ||||||
Øhh læs hvad vi skriver jeg har lige siden jeg fik boxen blevet lovet at der kom opgraderinger i næste uge ..næste uge .. næste uge men på et tidspunkt er det nok !!! Redigeret af LER2001 - 11-August-2006 kl. 11:26 |
|||||||
bulk
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
Sendt: 11-August-2006 kl. 12:01 | ||||||
hmmn prøver en anden tone.. Er der nogen af jer med sagem81 der har skrevet et brev til tdc (der står for sagem81) og skrevet at produktet ikke lever op til hvad det lover og i gerne vil returner det og have jeres penge tilbage ! (det kan godt lade sig gøre..., havde selv engang et kabelmodem fra tdc (før webspeed tiden) det var et kort som skulle ind i computeren og kostede vist 995.- mener jeg. Det kørte godt i starten, men efter 5 mdr's tid var det rigtig ustabilt og kørte rigtig skidt... og jeg skrev til dem dengang... og klagede og jeg fik 995,- tilbage..... så måske det kunne hjælpe at skrive den klage og skrive de fejl som i har... og gerne vil levere produktet tilbage og have pengene retur. For jeg tvivler meget på at de overhovedet vil overveje det ..det mindste i telefonen ell i butikkerne... sådan noget skal som regel være i brevform.. ligesom jeg gjorde dengang. Det er bare igang med at skrive den klage og få pengene retur ! vil helt sikkert mene at i får pengene retur (måske kommer i til at betale for de par mdr' hvor i haft canal+) |
|||||||
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Sendt: 11-August-2006 kl. 12:18 | ||||||
Det er lykkedes et par stykker at få pengene igen. De stædige og vedholdende. Nok dem TDC vil kalde kværgulanter Selv giver jeg dem til den nye softwarerelease. Og den release skal vel at mærke ikke udsættes. Der er flere der har fået at vide at TDC ikke vil reparare på box'en i henhold til garantien, når en software update er på trapperne. Og derfor skal TDC ikke bryde sig om at udsætte releasen og på den måde drive mig rundt i managen. Hvis den ikke løser problemerne, så gør jeg brug af min garanti. |
|||||||
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 11-August-2006 kl. 12:40 | ||||||
(Flyttet fra SelectorHD - Feedback til TDC) Zaragon skerv: Hvis dette ikke høre til her, efter at Steen, har lovet at rette det, må det da være en erkendelse af, at det ikke er en fejl, men en bevisdt handling fra TDC's side. Men vi forlanger, hvad vi er blevet lovet, og har betalt for. Redigeret af LER2001 - 11-August-2006 kl. 13:21 |
|||||||
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|||||||
sge_tdc
Guld medlem Oprettet: 14-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 657 |
Sendt: 11-August-2006 kl. 13:24 | ||||||
Hej Alle, Rent undtagelsesvist besvarer jeg hermed en post som ikke har teknisk karakter. Det føler jeg mig nødsaget til, taget i betragtning at jeg tolker det som et direkte angreb på min person.
Jeg smører ikke nogen - Tvært imod har jeg gjort mit bedste for at melde klart og tydeligt ud. At jeg ikke lige for nylig har fortalt om en eller anden fejl betyder IKKE at jeg skjuler noget, men at der ikke endnu er nogen afklaring. Hvis du dermed tolker det som om at der ikke bliver gjort noget ved tingene så tager du fejl. Vi er faktisk ganske mange personer som arbejder røven ud af bukserne for at identificere og rette fejlene. Og så er det ganske frustrerende at få skudt sådan noget bavl i skoene.
Der arbejdes intenst på at forbedre interoperability mellem HDMI/HDCP sink og source, også i de tilfælde hvor det faktisk er TV'et som har problemet vil vi forsøge at korrigere for i erkendelse af at det ikke er let at opdatere softwaren i sit TV. Men at sige at Selectors HDMI udgang ikke virker er faktuelt forkert!
Det er selvfølgelig ikke hensigtsmæssigt at du er nødt til at gøre det, men kan vi blive enige i at der er andre problemer som er mere presserende? Problemer med optagelse er bestemt noget som vi vil kigge på men prioriteten må nødvendigvis være lavere end den er for f.eks. reboot problemet.
Hvis du nu gad læse lidt tilbage i tråden kunne du have fundet en post fra mig (sendt 03-August-2006 kl. 14:42) hvor jeg fortæller at:
Det er fair nok at du ikke gider at læse hele tråden igennem - den er efterhånden ved at være lang! Men det er IKKE fair at du beskylder mig for ikke at informere når du ikke engang gider se om jeg faktisk har informeret.
Jeg er nok lidt langsom... Kan du forklare mig hvad det er at TDC skulle have ud af at lade som om de har kontaktet dig?
Se - Her er det så at filmen knækker for alvor. "Feedback til TDC"-Tråden er lang, men tag lige at læse den igennem og kom så bagefter og fortæl mig at vi ikke erkender fejlene, og arbejder på at rette dem. Det er fint nok at I tilsviner TDC som virksomhed - Det skal jeg ikke blande mig i. Men jeg vil ikke finde mig i personlig tilsvining! Bliv ved med det - og jeg skrider fra forum'et, hvilket ville være synd for både jer og mig. Jeres feedback er vigtig - og og I kan gennem mig have en direkte indflydelse på produktets fremtidige funktionalitet. Uanset hvad vil jeg fortsat arbejde på at forbedre Selector HD - og I kommer med vigtigt input, men min tid er for kort til at jeg gider at finde mig personlige angreb. Jeg forstår udemærket jeres frustrationer angående Selector HD. Det har klart taget længere tid at rette fejlene end hvad der var tiltænkt - og det beklager jeg dybt både personligt og på vegne af TDC. -Steen EDIT: Denne post vil ikke blive besvaret/uddybet. Jeg smutter tilbage til feedback tråden og håber på en sober tone. Redigeret af sge_tdc - 11-August-2006 kl. 13:31 |
|||||||
Steen G. Enevoldsen, M.Sc.EE
Udviklingsingeniør, TDC Kabel TV NB: Jeg udtaler mig i dette forum på min arbejdsgivers vegne. Rapporter et problem her |
|||||||
ZkiiFreak
Super bruger Oprettet: 10-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 485 |
Sendt: 11-August-2006 kl. 13:51 | ||||||
Sådan, Steen! Godt sagt! Vis, at du ikke stiller op for bollemælk (eller hvad de unge nu kalder det nutildags...) Jeg synes også det angreb var lige en kende for personligt! /M |
|||||||
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 11-August-2006 kl. 14:15 | ||||||
Besked fra: sge_tdc
AC3 på CmoreHD update Kære Alle, Fejlen er nu identificeret! Desværre kan vi ikke nå at løse det før weekenden, men vi forventer at det fungerer efter hensigten i starten af næste uge. -Steen ________________________________________ Det er rigtigt dejligt at få en tidsramme |
|||||||
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|||||||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Sendt: 11-August-2006 kl. 14:20 | ||||||
Kære alle
Jeg startede denne her tråd for at samle støtte til en fælles klage, såfremt den kommende software ikke løste problemerne. Jeg har fra starten sagt, at jeg syntes at Steen gør et kanon stykke arbejde, og det syntes jeg fortsat han gør. Da tråden nu er blevet en HVEM SVINER HVEM mest til, så vil jeg bede Lars eller hvem der nu kan det lukke den, fordi den ikke længere har den ånd som jeg startede den i. Det eneste jeg efterlyste var folk der ville være med i en skriftlig klage, hvis det stadig ikke lykkedes at få det man havde betalt for. Redigeret af LER2001 - 11-August-2006 kl. 14:30 |
|||||||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|||||||
hekke
Super bruger Oprettet: 01-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
Sendt: 11-August-2006 kl. 14:31 | ||||||
Helt enig. Jeg har altid godt kunnet lide dette forum, fordi det er meget sagligt og kørt i en god tone. Det skulle da helst fortsætte |
|||||||
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Sendt: 11-August-2006 kl. 14:40 | ||||||
Inden denne tråd evt. bliver lukket, vil jeg lige tilkendegive min sympati til jer der har kæmpet uanset sprog brug. For de som blot læser med, må det være forståeligt at det er frustrerende at, det produkt man har købt ikke det man havde håbet. Nu har jeg eks. fået en tidshorisont på et problem jeg beskrev for ca. 4 uger siden. Det er jeg lige så glad for, som jeg har været sur over at rende frem og tilbage mellem min stol og HD 81 boksen.
|
|||||||
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|||||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15691 |
Sendt: 11-August-2006 kl. 14:41 | ||||||
Hej Alle Dette emne lukkes. Det sker efter ønske fra ham der startede det (Hummelmose) og vi har valgt at efterleve dette, da emnet ikke rigtigt bidrager til debatten længere. Der er for meget mudderkastning, og for lidt konstruktiv debat. /Lars |
|||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||||
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |