recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung 50

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stenruop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2022
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenruop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 50
    Sendt: 28-Marts-2023 kl. 13:18
hej

Samsung 50"  model QE55Q70AAT

mit tv er start på og bliv ved med går mod venstre hele tiden som hvis man bliv ved med og tryk på pil mod venstre jeg har sluk strøm i en time og reset tv  så jeg kunne install det forfra som nye men også her gøre fejl

når jeg klik in i menu  vælg land og og den skal søge efter kanal  hope den selv ud til start menu igen hvor hvikle land man skal vælg ene som kend til den fejl
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Online
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2023 kl. 14:24
Det kunne lyde som et problem med fjernbetjeningen. Test det evt m. Samsungs SmartsThings (tidl. Connect) app. Jeg ved ikke om den forbinder via BT eller Wifi, men så kan du i hvert fald tjekke om det er Tv'et, der er noget galt med. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu