recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung Galaxy 10.1 Tablet - gendanne fabriksindst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung Galaxy 10.1 Tablet - gendanne fabriksindst

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sailor99 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sailor99 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung Galaxy 10.1 Tablet - gendanne fabriksindst
    Sendt: 06-Januar-2012 kl. 19:15
Hej!
 
Jeg har netop erhvervet en Samsung Galaxy 10.1 til en fornuftig pris. Den er lettere brugt, men ser ud som ny.
Sælger havde gjort et impulskøb og fundet ud af, at hun faktisk ikke havde noget at bruge en tablet til, så derfor blev den solgt.
Så vidt så godt, men sælger vidste ikke, hvordan man får tingesten gendannet til fabriksindstillingerne, så jeg har en tablet med en del informationer, som jeg helst er foruden. - Faktisk troede jeg, at det måtte være pærelet at gendanne Galaxy´en, og det er det måske også, når blot man ved hvordan.
Jeg har søgt i den 124 siders manual, der ligger i pdf form på Samsungs hjemmeside, men jeg kan ikke finde en anvisning på, hvordan jeg ved hjælp af fabriksindstillingerne får "jomfrueliggjort" min nyerhvervelse.
 
Jeg vil være meget taknemmelig, dersom en af jer eksperter her på forum, vil hjælpe en pensionist lidt ind i denne nye verden.
 
Mvh. og tak,
Georg
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2012 kl. 19:47
Prøv Menu > Settings > Privacy > Factory data reset
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
sailor99 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sailor99 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2012 kl. 20:01
Tak for svar! Du var lidt hurtigere end jeg.
Jeg var overbevist om, at der måtte stå noget i den manual, så jeg skimmede den igennem side for side, og på side 109 fandt jeg, hvad jeg havde behov for. Det står under afhjælpning af fejl.
Umiddelbart finder jeg det mere forbrugervenligt, hvis en nulstilling kunne findes i stikordsregisteret.
 
Nå, men jeg tror, at jeg kan klare mit problem nu (håber jeg da) Wink.
 
Mvh.
Georg
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2012 kl. 20:12
velbekom
 
jeg tog den hurtigste mulighed : Google
men kan se det minder meget om den android tablet jeg har som er en acer a 500
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu