recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LE32B655 eller Sony KDl-32 W5500?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LE32B655 eller Sony KDl-32 W5500?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tassbur Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-September-2007
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung LE32B655 eller Sony KDl-32 W5500?
    Sendt: 08-November-2009 kl. 16:44
Hejsa,

Jeg er ved at kigge de nævnte 32" skærme og jeg er nysgerrig over at høre fra  jer herinde hvis i har nogle erfaringer eller meninger om hvad for et af disse der er bedst og hvorfor?
 
Håber på at høre fra jer :)


/Tass
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2009 kl. 17:21
Jeg ville vælge Sony.
Min søn havde en Samsung til at starte med og undertekster virkede ikke på TV2 (skulle så virke nu med senste firmware) og man kan ikke sorterer kalanaler, medmindre man køber paralel importeret model og nogle af de paralel importeret modeller har vist svært med Yousee. Så de problemer gad jeg ikke. Min søn afl. Samsung retur og købte en Sony istedet og der har ikke været nogen problemer.
Til top
Lukket bruger 2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 586
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2009 kl. 18:11

Den med undeteksterne ser vi tit. Det er et spørgsmål om, at læse manualen og spørge sin forhandler. Kanalsorteringen er klaret med seneste software.

Til gengæld har mange haft problemer med digitalmodtagerne på Sony, så jeg tror det er lidt hip som hap, hvad du vælger.
 
Jeg ville vælge den min seriøse lokale forhandler anbefaler, for det er alligevel ham man skal ned til, hvis der opstår problemer.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2009 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af Rysz Rysz skrev:

Den med undeteksterne ser vi tit. Det er et spørgsmål om, at læse manualen og spørge sin forhandler. Kanalsorteringen er klaret med seneste software.

Til gengæld har mange haft problemer med digitalmodtagerne på Sony, så jeg tror det er lidt hip som hap, hvad du vælger.
 
Jeg ville vælge den min seriøse lokale forhandler anbefaler, for det er alligevel ham man skal ned til, hvis der opstår problemer.
Undertekster har ikke noget med manual at gøre. Man kunne ikke få undertekster frem hvis Samsung modellen var sat op til Nordisk model. Det er hvis heller ikke alle der kan sorterer kanaler endnu.
 
Jeg har haft Sony i over 1 år og aldrig haft problemer med det digitale sendenet og med min søns nye har der heller ikke været. 
 
Mht. anbefaling så har jeg ikke den store tiltro til anbefalinger: Sidst min søn startede med at købe Samsung, der kunne han da hos elgiganten få 1000 kr i rabat på en Samsung, på Sony kunne der ikke gives rabat, der mistede de faktisk penge på at sælge. Så hvad anbefaler de? Et produkt de tjener på eller et de ikke tjerner på. Vi havde faktisk begge TV hjemme og forsklelen i billedet var minimalt. Jeg har også en kamerat der arbejder i en fotoforretning. Nikon har i flere år kørt konkurrencer mellem sælgerne om hvem der kunne sælge flest Nikon: De vandt et Nikon SLR. Så havd anbefalede han? Nikon, og han vandt et kamera.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu