recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung LED tv og DLNA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSamsung LED tv og DLNA

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Allanbp Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-November-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 470
Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung LED tv og DLNA
    Sendt: 20-August-2011 kl. 14:52
hvis du åbner windows media player op, og vælger organiser --> administrer biblioteker, kan du selv vælge hvilke mapper du vil bruge.
Til top
Gert Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Januar-2005
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2011 kl. 08:54
Du kan prøve at placere dem i "delte mapper" på din PC 
Til top
Ozzy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Andst, Denmark
Status: Offline
Point: 698
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2010 kl. 20:32
Efter hvad jeg ved, så er det en god ide at installere det software fra Samsung før det vil fungere 100% som det skal :)
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
Til top
ZLoG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2010 kl. 20:10
Ingen der ved noget?
Til top
ZLoG Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2010 kl. 23:32
Hej i kloge folk.
Håber der er en der kan hjælpe med et problem jeg har.
Jeg har købt et "UE46C8705" samsung TV fra lidt tid siden.
I dag når jeg går ind under "sources" på mit TV - så er der en DLNA source der indeholder navnet på min PC.
Jeg kan åbne denne source og så starter media play software fra samsung op på mit TV.
Jeg har ikke installeret samsung share manager på min PC eller lign.  -det er helt uopfordret det her.
Inde under den menu hvor jeg kan se mine forbundede enheder, der kan jeg se et windows media-player logo under min forbindelse til min PC fra TV'et.

Mit spørgsmål er.. der en "film", "musik", "optaget tv" og "billeder" folder. Hver gang jeg går ind i en får jeg at vide at der ikke er noget indhold tilgængeligt på den aktuelle enhed.
Hvor på min PC skal jeg placere fotos/videoer osv. for at kunne se dem på mit TV? Virker som om det hel er sat op - men jeg bare mangler at placere filerne korrekte steder? Har ingen idé om hvor.
Hvis du er i tvivl om noget, så sig til.. så tager jeg sq fotos af TV'et med rette menuer så du kan se Tongue


Redigeret af ZLoG - 17-August-2010 kl. 23:32
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu