recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung qn90aa 50 tv mistet tv kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

samsung qn90aa 50 tv mistet tv kanaler

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
stenruop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2022
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenruop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: samsung qn90aa 50 tv mistet tv kanaler
    Sendt: 16-September-2023 kl. 08:26
hej

uden grund forsvandt alle tv kanaler på mit samsung qn90aa 50

jeg har prøve at lave nye søg men den kan ikke find nogel kanale igen  jeg har yousee bland og
alt har virke fint ind til i går nogel som har prøve ligne



Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1940
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2023 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af stenruop stenruop skrev:

hej

uden grund forsvandt alle tv kanaler på mit samsung qn90aa 50

jeg har prøve at lave nye søg men den kan ikke find nogel kanale igen  jeg har yousee bland og
alt har virke fint ind til i går nogel som har prøve ligne




YouSee Kabel-TV, igennem coax-stikket? Eller YouSee igennem telefonstikket, og en router?

Boligforening? Hvis ja, så er man i boligforeningerne ved at overgå til fiber / frit valg. Har du fået nogen info om dette på et eller andet tidspunkt, og så evt. ikke læst den eller deltaget i infomøde om det? (Bare et spørgsmål - ingen træls formodning herfra...) Dette har vi, i Aars Boligforening, hvor man vil opsige den kollektive (Tidligere tvungne YouSee-Grundpakke) Altså, dermed ingen tvungen tilslutning til nogen antenneforening mere. (Der skal så installeres en router-lignende dims i lejligheden, uden beregning) Det er Norlys, som har gang i det projekt.

Har du evt. prøvet at hive antennestikket ud, og sat det i igen? Dette skal jeg af og til gøre for at få ordentlig forbindelse til routeren igen! Selv om jeg ikke ryger!! Dette kunne du også prøve, med antennestikket til TV'et, ifald det er Kabel-TV, du har...

Der kan også være en skovl, som har overgravet et kabel, et eller andet sted... Derfor kan du godt have internetforbindelse alligevel. Også selv om du måtte have dette igennem coax-kablet.


Redigeret af mnielsen - 16-September-2023 kl. 09:42
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2023 kl. 10:05
Har du ikke overset en service meddelelse lignende denne:

Afbrydelse pga. servicearbejde ved el-leverandør af tv, internet og telefoni i dit område.

Den fik jeg tirsdag fra Norlys.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
stenruop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2022
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenruop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2023 kl. 13:20
det er YouSee Kabel-TV, igennem coax-stikket jeg har lige skifte kabel på tv vi har 2 tv i hus det ene virke fint mens samsung qn90aa 50 slet ikke kan find nogel kanal  jeg har lige skifte kabel på tv og prøve og lave en søgning men intet  sket  jeg har ind tast de  rigtigt Netværks-id  Frekvensnummer som man kan se på billede men det er som om den tv glemte det ind tast id
Til top
stenruop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2022
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenruop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2023 kl. 13:23
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2023 kl. 16:51
Ja yousee ok, det var bare et eksempel.

Inden du sender TV på værksted, så prøv at sætte det til der hvor det andet TV, der virker, står.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
stenruop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2022
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenruop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2023 kl. 20:56
den start kun lige op på og søg og så stop den som vis på video her  

Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2023 kl. 23:57
Det tyder på en defekt i dit TV. 
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1940
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2023 kl. 01:03
Husk at tage modul/programkortet ud inden det evt. indsendes til reparation...
Har der været tordenvejr forbi?
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2023 kl. 07:39
Start med totalt reset af tv og indlæs kanaler forfra.


Klaus


Redigeret af KlausDM - 17-September-2023 kl. 07:39
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
stenruop Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 31-Marts-2022
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stenruop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2023 kl. 09:28
jeg har prøve mig frem med flere ting skift kabel tage modul/programkortet ud søg flere gang pludseligt kom kanal frem igen først med Pixelerer tv kanal jeg slukke tv helt på strøm stik trak kabel stik ud og ind igen og prøve igen den gang kom kanal frem uden Pixelerer men kanal søgning virke som meget sløv ved ikke om det er normal men nu er der hul ignnem så så jeg kan se tv igen så jeg ser an på om det kun var en midlertidig fejl som jeg ikke ved hvor fra kom 


mange tak for hjælp 


Redigeret af stenruop - 17-September-2023 kl. 09:32
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1940
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2023 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af stenruop stenruop skrev:

jeg har prøve mig frem med flere ting skift kabel tage modul/programkortet ud søg flere gang pludseligt kom kanal frem igen først med Pixelerer tv kanal jeg slukke tv helt på strøm stik trak kabel stik ud og ind igen og prøve igen den gang kom kanal frem uden Pixelerer men kanal søgning virke som meget sløv ved ikke om det er normal men nu er der hul ignnem så så jeg kan se tv igen så jeg ser an på om det kun var en midlertidig fejl som jeg ikke ved hvor fra kom 


mange tak for hjælp 

Godt, du fik kanalerne igen... Men årsagen til, at de skred, ved vi jo så ikke noget om... At man skulle tage programkortet ud ved kanalsøgning på YouSee, vidste jeg HELLER ikke, LOL men dette skal man ved Norlys.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu