recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung ue46d8005 vis kanal info ved kanal skift
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

samsung ue46d8005 vis kanal info ved kanal skift

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
UlrikC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Maj-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér UlrikC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: samsung ue46d8005 vis kanal info ved kanal skift
    Sendt: 12-Maj-2012 kl. 17:37
Hej,

Jeg mangler en lille feature til mit samsung TV.
Når man skifter kanal viser den lidt info oppe i hjørnet. Den viser bl.a. hvilken kanal man har skiftet til.
Jeg vil gerne have at den også viser hvilket program der kører på kanalen.

Jeg har googlet og læst manual men kan simpelthen ikke finde en løsning.
Det er da en rimelig almindelig feature. Jeg har ikke oplevet et TV der ikke kan vise program info ved kanalskift.
Kan det virkelig passe at sådan et Samsung TV ikke kan det?

Hjælp Ouch
Til top
UlrikC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Maj-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér UlrikC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2012 kl. 14:43
Bump
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2012 kl. 14:55
Info vises ved brug af digital tuner. Er du sikker på du ikke anvender analog?
Til top
UlrikC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-Maj-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér UlrikC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2012 kl. 14:58
Det er via antenneforening. Søgningen har kun været efter digitale kanaler og der er kun fundet digitale kanaler.
Der er ikke tilsluttet nogen ekstern tuner. Tilkobling direkte fra antennestik til TV.

Sjovt nok virker det fint nok på min Samsung Tablet 5 med dual view.
Der vises program info ved kanalskift.
Til top
theman7979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Juli-2009
Status: Offline
Point: 119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér theman7979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2012 kl. 16:07
skriv endelig hvis du finder en løsning - mine 2 Samsung tv viser heller ikke kanal info :( 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu