|
Samsung UH46" 8000 Serien |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
newzero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2010 Status: Offline Point: 95 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2014 kl. 09:57 |
Kan jeg tilslutte en Bluetooth Højtaler til mit Samsung TV Model UH46F800 Årgang 2014.Og hvis ja, hvordan bærer jeg mig ad ? Synes ikke jeg kan finde en Bluetooth side, hvor man kan installere en BT enhed og pare den med TV+er vh Morten |
|
Med Venlig Hilsen.
NewZero. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19652 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fra manualen:
Samsung Audio Device Connection Screen Menu > Sound > Speaker Settings > SoundShare Settings Connect the TV to a Samsung audio device for a richer, clearer sound. This function is available for Samsung Audio Device supported the SoundShare function. Pair the Samsung audio device using the TV's Bluetooth function. Refer to the Samsung audio device's operating manual for more information on pairing. ●● Add New Device Enables/disables SoundShare. Connection signals from new devices are ignored if they are set to Off. ●● Samsung Audio Device List Displays a list of paired Samsung audio devices. Select a device to display its menu options. Activate/deactivate the audio device or remove it from the list. "" When using a Bluetooth audio device, a slight mismatch between the audio and video may occur, depending on the content. Som jeg læser det er det kun specifikke Samsung lydenheder du kan bruge. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |