recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sæderup`s HTPC Hjemmebiograf Setup..... nu med 3D
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSæderup`s HTPC Hjemmebiograf Setup..... nu med 3D

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Monsterslam Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2010 kl. 12:55
Hej

Jeg har nu fået min hfx remote og jeg kan ikke få det til at virke. I xbmc er det kun tasten "i" der ikke bringer information op. I dvbviewer er der stort set ikke noget der virker. Jeg har hentet mce plugin og prøvet dem begge uden held.
Jeg har oprettet en tråd så vi ikke behøver din. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=83643&title=hjlp-til-opstningremotexbmcdvbviewer
 
Thomas


Redigeret af Monsterslam - 22-Juli-2010 kl. 20:37
Til top
Sæderup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2010 kl. 17:21
Hej
 
Så er der kommet et nyt fjernsyn i stuen, Samsung PS50C7705.
 
 
Fik det midt august og er ovenud tilfreds med det, kæmpe fremgang fra mit gamle sharp xd1e.
 
Billederne i den første besked er blevet opdateret. 


Redigeret af Sæderup - 29-August-2010 kl. 19:36
Panasonic CXC725

Pioneer SC-LX73

Elac 247, Elac cc 241 og monitor audio c265-fx

Nvidia Shield
Til top
henrikbp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-December-2007
Status: Offline
Point: 238
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2010 kl. 21:52
Har stadig et Sharp. Kan du kort prøve at beskrive hvilke store ændringer du har oplevet med den nye skærm i forhold til den nye.
Til top
Sæderup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 08:53

Hvad størrelse er dit sharp, mit var et 37" så jeg skulle først lige over wauw effekten af 13 " mere skærm men når det er overstået synes jeg billede står mere skarpt, større farvedybde, sort er sort. Ved sharpen som jo er en lcd skærm har jeg altid synes at billede blev ligesom lidt mat i det, det ser jeg ikke på samsungen.

En anden ting er lys refleksion, jeg har en meget lys stue men synes at samsungen klare det bedre end sharpen. Ellers er der muligheden for at afspille i 24hz.
 
En sidste ting er designet, det er virkelig et flot fjernsyn, 3 cm dyb og en flot ramme. 
Panasonic CXC725

Pioneer SC-LX73

Elac 247, Elac cc 241 og monitor audio c265-fx

Nvidia Shield
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 14:29
Flot setup. TV-bordet er kanon flot. Smart lavet. Det ser virkelig hyggeligt ud hos jer, og tillykke med sønnemanden og den nye skærm.
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Sæderup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2010 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af Firebird Firebird skrev:

Flot setup. TV-bordet er kanon flot. Smart lavet. Det ser virkelig hyggeligt ud hos jer, og tillykke med sønnemanden og den nye skærm.
TakSmile
Panasonic CXC725

Pioneer SC-LX73

Elac 247, Elac cc 241 og monitor audio c265-fx

Nvidia Shield
Til top
Sæderup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2011 kl. 16:56
Hej alle.Smile
 
jeg har opdateret tråden med nye billeder og beskrivelse af hvad nyt der er kommet til i løbet af 2010.
 
Se første side.
 
MVH
 
Sæderup
Panasonic CXC725

Pioneer SC-LX73

Elac 247, Elac cc 241 og monitor audio c265-fx

Nvidia Shield
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2011 kl. 17:41
Hej
 
Det er skisme stadig et Top$ setup du har dig det kan der ikke sættes Question ved. Kan se at du er gået Pioneer vejen med din nye reciever, leverer den varen? Hvad med 3D?er det lige i skabet? vil egentligt selv hellere have et større billede end 3D (især når man skal have briller påCool) men er åben for friske meninger!
 
BS
Til top
Sæderup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2011 kl. 19:55
Hej
 
Pioneer´en skuffer ikkeWink, den har den fornødende kraft som min gamle NAD L73 manglede, jeg kan virkelig høre forskel, lydbillede er blevet bredere og lyden er mere klar og kraftfuld.
 
3D det er lige migBig smile, synes at det giver et dybere billed og en bedre fornemmelse at være inde i filmen, at man skal have briller på er jo nok det der afholder mange for at investere i det og med udsigt til, at udviklingen går mod 3D uden briller.
Men personlig gør det ikke mig noget at have briller på dog kunne de godt lave nogen der sad lidt bedre.
 
Sæderup 
Panasonic CXC725

Pioneer SC-LX73

Elac 247, Elac cc 241 og monitor audio c265-fx

Nvidia Shield
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2011 kl. 21:18
Rigtig god info ang. 3D... Det kunne være man skulle se lidt nærmere på det. Jeg tror dog en projektor/lærred kommer ind før, men det skal da undersøges. Og din oplevelse af Pioneer falder ret godt i tråd med hvad andre oplever. Hvad er nu det med din skærm og pixelproblemerne? det er dælme da ikke for heldigt? Hvordan har Samsung været og danse med?
BS
Til top
Sæderup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 154
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2011 kl. 12:59

Da jeg fik skærmen kiggede jeg selvfølgelig efter om der var nogle fejl og fandt hurtig 4 - 5 døde pixel, jeg ringede til samsung support med det samme og de var hjælpsomme og imødekommende, de sendte også uden tøven en reperatør ud til os.

Reperatøren kom og han havde et nyt panel med og skiftede det, (Det tog så tre forsøg, første gang efter han havde samlet det og vi fik det hængt op på væggen igen ville det ikke tænde..Confused  ned med det igen, han havde så glemt at sætte et stil i en printpladeClown, han fik stikket sat i og samlet det igen og vi fik det hængt op, nu ville det tænde men så opdagede vi at beskyttelses foliet ikke var blevet fjernet på det nye panelEmbarrassed, så ned med det igen og skille det ad en gang til, fik fjernet foliet og samlet det igen, så efter tre forsøg lykkes detErmm han må have haft en dårlig dag....)
Vi kiggede begge efter om der var nogle døde pixel på det nye panel og kunne ikke finde nogen.
 
En uges tid efter fandt jeg så alligevel en død pixel så jeg ringede igen til samsung support men denne gang ville de ikke gøre noget ved det da der skal være min. tre døde pixel før de vil skifte det.
 
Jeg har ikke prøvet at snakke med dem om retentions problemet eller det fast brænde logo men jeg skulle nok tage det op med dem.
 
Sæderup
 
Panasonic CXC725

Pioneer SC-LX73

Elac 247, Elac cc 241 og monitor audio c265-fx

Nvidia Shield
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu