recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SE kunder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SE kunder

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Arvidkj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2012
Sted: Viby J
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Arvidkj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SE kunder
    Sendt: 06-Marts-2014 kl. 19:31
Har stofa været helt uforberedt på den kundetilgang siden det åbenbart helt kokser med kundeserviceDead
Til top
cccd Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 728
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cccd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2014 kl. 14:18
Ja det har du godt nok ret i Ouch

De er gået helt i stå Confused




Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 09:17
Der er nogle ting man bare ikke kan forbedrede - og det er bestemt ikke fordi at kundeservice, eller nogen som helst anden afdeling i organisationen, sidder på hænderne for tiden.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2014 kl. 10:23
Jeg brugte 35 min i telefonen sidste dag. Taget i betragtning at SE's gamle mailserver var brudt ned 3 dage før og de havde flyttet til en ny (ikke helt klar) Stofa mailserver over weekenden, var det vel ikke heeelt galt. Jeg skulle bare bestille en ny fiberboks. Det tog 3 minutter, er gratis og den bliver leveret 1,5 uge senere (på torsdag) det syntes jeg også er rimeligt.

Ham jeg snakkede med i telefonen lød dog pænt forpustet :-)

Jeg syntes faktisk det er værre at de giver kunderne en prisstigning og så er så frække at kalde det en GAVE! Brevet hvor jeg fik det at vide var dateret 18/3 og hvis jeg ikke ville fortsætte mit abonnement med "gaven" skulle jeg opsige det senest 14/3

Mvh BS
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu