recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SEK-2500U/ZG One Connect boks - Erfaringer.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SEK-2500U/ZG One Connect boks - Erfaringer.

 Besvar Besvar Side  <12345 17>
Forfatter
Besked
allannielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Juni-2014
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allannielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2014 kl. 22:16
Hej Jens
Ved ikke om du har fulgt sek-2500 tråden på avforum.com men der er mange der har problemer med netflix. De har også problemer med at sort er grå og dårlig farver, det er dog ok på 4k. Men det sidste er der hvis lige kommet en opdatering på Samsungs Korea som så også virker i USA.
Hvor har du købet sek-2500 og hvad var prisen ?
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2014 kl. 22:19
Jeg har købt hos Licotronic, og gav lige omkring 3.400,-

Det underlige er, at Netflix virkede perfekt, og så lige pludselig var det væk. Uden varsel. Og nu kan jeg slet ikke hente det.

Jeg har ingen problemer med farverne lige nu. Så problemet er lige nu. missing netflix
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
allannielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Juni-2014
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allannielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2014 kl. 22:30
kan se at Licotronic hedder SEK-2500/XC men Komplett.dk er SEK-2500U/ZG
troede enlig at den skulle være ZG til sidst, som jo må være lande/region kode.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2014 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af allannielsen allannielsen skrev:

kan se at Licotronic hedder SEK-2500/XC men Komplett.dk er SEK-2500U/ZG
troede enlig at den skulle være ZG til sidst, som jo må være lande/region kode.

Jeg kan ihvertfald fortælle at den fra Licotronic er fra Samsung Danmark.

Jeg har ventet fordi jeg ikke ville have parallel import. Licotronic er Samsung AV Elite Partner, så jeg er ret sikker på at han ikke sælger det forkerte.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
allannielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Juni-2014
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allannielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2014 kl. 22:39
super info så er det nok der jeg skal køb. Jeg har også ventet af samme grunde som dig, og på grund af de firmware problemer der har væres.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2014 kl. 22:39
Og som jeg også viste på mine gallerier, så viser den DK / SE / NO opstarts tekst når du starter boksen første gang.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2014 kl. 22:44
Jeg skal da lige skynde mig at sige, at nu var jeg lige ovre på kassen og checke, og der står der ZG på siden :-)
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2014 kl. 22:48
Nogen der har et link til Firmware  v1131.6 ?
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2014 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Nogen der har et link til Firmware  v1131.6 ?

Jeg tror at den er den firmware der bliver udrullet når du tilslutter boksen JensSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2014 kl. 22:57
Nope - Mit TV har  1123, havde 1122 da jeg fik den :-)
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2014 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Nope - Mit TV har  1123, havde 1122 da jeg fik den :-)

Den samme f/w jeg downloadede den anden dag. Men jeg har læst mig frem til på et udenlandsk forum, at når boksen tilsluttes - og på nettet, downloades en ny f/wSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
allannielsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Juni-2014
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allannielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2014 kl. 23:06
tror det er samme firmware som til HU8500 men er ikke sikker så du må selv se om du kan og tør :)
http://www.samsung.com/uk/support/model/UE55HU8500TXXU
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 17>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu