recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Selector HD Sagem81 - ny testperiode
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSelector HD Sagem81 - ny testperiode

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Emne: Selector HD Sagem81 - ny testperiode
    Sendt: 02-November-2007 kl. 14:32

Jeg har modtaget et brev fra Yousee om deltagelse i en test af funktionen "StartForfra" på HD Selectoren.

Jeg ved ikke hvem og hvor mange der deltager i den nævnte test. Men jeg kan da forestille mig, at det måske på en eller anden vis er en videreførelse af vores gamle "Sagem81 problemløser gruppe".

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2007 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg har modtaget et brev fra Yousee om deltagelse i en test af funktionen "StartForfra" på HD Selectoren.

Jeg ved ikke hvem og hvor mange der deltager i den nævnte test. Men jeg kan da forestille mig, at det måske på en eller anden vis er en videreførelse af vores gamle "Sagem81 problemløser gruppe".



Er det ikke fordi produktet i skrivende stund kræver separat internet returvej, hvilket man kun finder hos Sagem 81 kunderne? (så vidt jeg husker fordi det var det nemmeste måde for TDC at implementere EPG på?).
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2007 kl. 15:12
Jamen det tror jeg at du har ret i Jesper
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2007 kl. 16:15

Lige præcis, for at blive testkunde kræver det nemlig følgende:

HD 81

en internettilslutning til hd 81 (via en router går de meget op i)

samt at man er tilsluttet kabel-tv-nettet via Borups Allé Hovedstationen i København (så vidt jeg er orienteret)

Uanset hvad lyder det som en super tjeneste.

CLAUS

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu