recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Selector-Er det pengene værd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSelector-Er det pengene værd?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Phil Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: Selector-Er det pengene værd?
    Sendt: 29-November-2007 kl. 12:47

Jeg forventer, at anskaffe mig en selector først i det nye år, når jeg får den flade jeg har bestilt! Men jeg synes samtidig jeg betaler rigeligt til YouBleed , 350,- pr. måned fra d.1/1/08 . Så mit spørgsmål går på: Lever det op til forventningerne, mht. kvaliteten på digital kontra analog signal? Er det især ved LCD/Plasma, man vil se en evt. forskel?

 

Mvh Phil



Redigeret af Phil - 29-November-2007 kl. 12:47
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2007 kl. 12:58

Ja, Selector gør efter min mening billedet en hel del bedre. Dog kan jeg på ingen som helst måde anbefale dig at investere i deres HD selector. Jeg vil ikke engang have den om så jeg fik den gratis!

Men alt dette afhænger mest af alt, hvor hysterisk du selv er med billedet. Hvis du alligevel ikke bruger det eller ser meget tv, så kan en Sagem 60 være dyr nok, selvom den kan anskaffes for få hundrede kroner.

Der er ingen tvivl om, at hvis man investere i en fladskærm, så bør man gå hele vejen og anskaffe sig en Selector også. Alt andet vil være synd.

Jeg har ingen kommentarer til Yousee´s kommende HD boks fra Samsung. Jeg har ikke haft mulighed for at se eller teste den. Men den lyder interessant, og kan som nævnt kun blive betydelig bedre end den gamle, hvor alt efter min mening var gået galt. Hvis den er så god som de skriver, så skal du måske vente til den kommer. For den kan godt god hen og blive rigtig interessant.

Sidst er der muligheden, når nu du alligevel overvejer en fladskærm, at slå to fluer med et smæk og købe en fladskærm med indbygget DVB-C tuner, f.eks Sony´s nye modeller. Så skal du slet ikke bekymre sig om Selector mere  Og hvis du så investere i et TV med HD tuner i, så er du også lidt fremtidssikret. Det eneste der reelt mangler, det er en indbygget optager. Måske det kommer en dag.

 

 

Til top
Phil Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2007 kl. 13:06

Takker for svar. Mht. valg af skærm. Det er gjort og det kan desværre ikke leveres med DVB-C(burde det til den pris). Der var noget med, at der er en afløser på vej for Sagem 60?

 

 

Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2007 kl. 15:01
hvornår kommer den nye selector fra Samsung.? Jeg mener ikke at der er hdmi i Sagem 60"hvilket er grunden til at jeg ikke kan vælge den løsning "
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu