recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sende lyd TIL iphone via Bluetooth
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

sende lyd TIL iphone via Bluetooth

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: sende lyd TIL iphone via Bluetooth
    Sendt: 17-November-2012 kl. 21:52
Hey alle BIG question Big smile
 
Jeg har en Iphone 4 stående i en Scandyna The Dock sammen med et par Smallpods.
 
Jeg ville en gang imellem gerne have lidt mere lyd en mit TV alene kan levere.
 
Der er desværre ikke aux indgang på min dock og kun optisk lydudgang på mit tv så jeg kan ikke smide et kabel mellem de to.
 
men mit LG 50PK760N har mulighed for at sende lyden ud til et bluetooth headset.
 
Findes der en app der gør det muligt at sende lyden fra mit tv til min iphone via bluetooth? Altså således at tv'et genkender den som et headset?
 
Kan det virkeligt passe at der ikke er en smart workaround så det vil virke. Det er jo en oplagt mulighed at kunne sende musik trådløst til en iphone når den sidder i en dock.
 
Smile
Kenneth
 
 
Samsung UE55H7005 - Pio. BDP-51FD - TEAC AG-D500 7.2 - TW3500
Hjemmebioen
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 12:00
Prøv at tjekke dette link:http://www.youtube.com/watch?v=QXtDrOb04dg måske denne kan bruges?
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu