recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Signatur" kan ikke fjernes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Signatur" kan ikke fjernes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
starlifino Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér starlifino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "Signatur" kan ikke fjernes
    Sendt: 09-August-2013 kl. 13:22
Til hver meddelelse jeg laver bliver der tilføjet en linie med 'koder' - det er ikke en signatur, og jeg kan ikke slå den fra - nogen der ved hvad problemet er?

Opretter jeg en ny besked med "Benyt Forum-koder til at formatere besked" slået fra kommer linien ikke, men den er slået til som standard, og går jeg f.eks. ind og retter/opdaterer i min besked bagefter, så får jeg altid linien tilføjet uanset om jeg fjerner markeringen i "Benyt Forum-koder til at formatere besked"

< style="visibility: !imant; display: block !imant; width: 0px !imant; height: 0px !imant; border-style: none !imant;">

Redigeret af starlifino - 09-August-2013 kl. 13:26
Til top
starlifino Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér starlifino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 13:39
Det skal siges at hvis jeg benytter 'Ryd formular' så kommer linien ikke selvom "Benyt Forum-koder til at formatere besked" er slået til for beskeden, men jeg mister totalt muligheden for at besvare med Quotes fra tidligere beskeder.

Redigeret af starlifino - 09-August-2013 kl. 13:40
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu