recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal i mødes til iPhone aften?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skal i mødes til iPhone aften?

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 13:34
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:


Måske jeg mangler Apple-wow-effekten, for at kunne samle venner og bekendte til "happening" (lanceringen), hamle op med topløs kvindelig betjening, popcorn og 3D briller mens et overdimentioneret Apple logo suser rundt på mit 103" lærred med en bragende 7.1 lyd ud i hele stuen, fra DR P1.. eller er det at gå for vidt? LOL



Nej, hvis jeg skulle lokkes til et Apple mobiltelefon lancerings event så skulle det være dit :D
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 14:40
Apple har bare formået at gøre det til en event, udover hvad andre producenter har formået. En skam Steve Jobs ikke er i blandt os mere, han var showman nok til at gøre det ekstra interessant :)

Apple's iPhone fremvisninger er som sådan også det eneste jeg følger live af den slags, og hvis man er flere der er interesserede i den slags, så er det vel bare en god undskyldning for at sætte sig sammen og drikke nogle øl? :)
Det kan jeg i hvert fald ikke se noget galt i. Det lyder sq da meget hyggeligt :)
Til top
tennisbold Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tennisbold Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 15:47
Jeg kan heller ikke se, hvorfor man skulle have et fattigt liv, fordi man mødes for at se en lancering af et stykke elektronik. Da Metroen blev åbnet i København, kendte jeg en fyr, der samlede sin familie, så de alle sammen kunne køre deres første tur sammen i Metroen. Der tænkte jeg også lige hurtigt "WTF?", men det er jo forskelligt, hvad folk interesserer sig for, og hvad der skal til for, at man kan hygge sig sammen. Det kan naturligvis godt virke lidt komisk for andre mennesker, når folk bruger tid på mærkelige begivenheder, men jeg synes ikke, at man kan være bekendt at være nedladende over for disse folk.

Redigeret af tennisbold - 12-September-2012 kl. 15:48
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 16:24
Har folk som bruger hele deres fritid ved en lufthavn for at se på fly et fattigt liv, eller hvad ved frimærke samleren, som kan bruge en hel weekend på at studere sin samling, eller hvad med debattøren som overhovet gider bruge sin kostbare tid på at kommentere en begivenhed vedkommende åbenlyst ikke interessere sig for?

For pokker, hvorfor SKAL man absolut nedgøre andres hobby bare fordi man ikke selv kan se meningen med det?
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 16:30
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Har folk som bruger hele deres fritid ved en lufthavn for at se på fly et fattigt liv, eller hvad ved frimærke samleren, som kan bruge en hel weekend på at studere sin samling, eller hvad med debattøren som overhovet gider bruge sin kostbare tid på at kommentere en begivenhed vedkommende åbenlyst ikke interessere sig for?

For pokker, hvorfor SKAL man absolut nedgøre andres hobby bare fordi man ikke selv kan se meningen med det?
Thumbs Up
Jeg ærgrer mig over, at mine venner ikke er så nørdede. Så ville jeg da gerne, have holdt en sådan aften.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 16:31
Tlf /gadgets fylder enormt meget i manges liv . Og Apple har rykket hele branchen godt og grundigt rundt m henholdsvis Ipod,Iphone og Ipad . Derfor kan en ny lancering for nogle sammenlignes med feks udgivelsen af et nyt Beatles album,eller premiere på en ny James Bond film . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mufcdk1974 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 16:38
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Tlf /gadgets fylder enormt meget i manges liv . Og Apple har rykket hele branchen godt og grundigt rundt m henholdsvis Ipod,Iphone og Ipad . Derfor kan en ny lancering for nogle sammenlignes med feks udgivelsen af et nyt Beatles album,eller premiere på en ny James Bond film . .


Enig, jeg kan da godt ryste på hovedet over dem som gider stå i kø i flere dage for at få en billet til en biograffilm, men det er deres hobby og jeg kan slet ikke se, de skulle have et fattig liv.
Når alt kommer til alt så er et godt liv, vel det liv man lever som man selv ønsker det?
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 16:45
Nå, så kom der gang i censuren, og der er jo også nok en banning på vej.
Det er mig uforståeligt at en recordere.dk administrator spammer samtlige forums med flame-bait.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Kommer det også i DR Update og TV2 News, som Breaking News? Confused
 
Vi er enige om, at det bare er en mobiltelefon/smartphone, ikk?

Det er meget mere. Den næste iPhone kan måske sparke så meget gang i USAs økonomi at Obama kan genvælges - så der er meget på spil Smile


Venlig hilsen
KB
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 18:42
Justin Bieber skal optræde med buy me buy me buy me please.

Er der noget revolutionerende ved den nye iPhone ?

Det var vel egentlig en større nyhed med de nye windows telefoner ?

Redigeret af Hans j - 12-September-2012 kl. 18:45
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 19:15
Den store revolution er nok 5 tallet og det nye stik.......

Klaus;-)
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2012 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Den store revolution er nok 5 tallet og det nye stik.......

Klaus;-)

Uanset om det er sagt i spøg eller ej.. Hvad er den store nyskabelse ved den nye iPhone?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu