recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skal StarTrek udlukkes af dette forum.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkal StarTrek udlukkes af dette forum.

 Besvar Besvar
Afstemningsspørgsmål: Skal han udlukkes for altid, og hvorfor
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
4 [26,67%]
11 [73,33%]
0 [0,00%]
Dette emne er lukket; der kan ikke stemmes

Forfatter
Besked
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Emne: Skal StarTrek udlukkes af dette forum.
    Sendt: 17-August-2010 kl. 01:45
Skal der værre plads til en som StarTrek ikke dette forum ?
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2010 kl. 07:38
Det er vel næppe et afstemningsemne..

Hvis administratorne mener du går over stregen så udelukker de dig uden at stemme om det.

Hvis "folket" synes du går over stregen kan de klage til administratorne og holde op med at læse og besvare dine indlæg, det er heller ikke specielt indviklet.

Hvis du selv er træt af at være her, så bliv væk..

Personligt har jeg ingen grund til at ønske dig væk, for at sige det ligeud har jeg ikke lagt specielt mærke til dit navn (udover at jeg da har set det før). Jeg læser og besvarer de tråde jeg synes er interessante og springer resten over. Der er enkelte personer jeg følger flittigere end resten fordi jeg synes de tit skriver rigtigt interessante indlæg. Der er også et par stykker jeg for det meste springer over fordi jeg synes de laver for meget "tomgangssnak" til min smag. Du er ikke i nogen af de to grupper her hos mig, og jeg har ikke bidt mærke i om jeg følger eller undgår dine indlæg mere eller mindre end så mange andres.. Du er med andre ord ikke rigtigt "poppet op på min radar".. Smile

Når nu du selv har lavet en afstemning om din egen berettigelse her på recordere virker det som om du føler dig trist og trådt på. Op med humøret. Hvis nogle mennesker har et horn i siden på dig, men samtidigt er for uintelligente til blot at styre udenom dine indlæg og tråde, så er det sgu deres problem. Hvis de mener at du går over stregen kan de rapportere dig og se om administratorne er enige, sværere er det ikke..
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 01:46
Jeg tror at det en nødråb om hjælp !
.....
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2386
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 14:31
"Spændende" afstemning for øvrigt, idet overskriften spørger om Startrek skal udelukkes og selve indlægget spørger om der skal være plads til ham. Gad vidst hvilke af de to spørgsmål det er folk svarer ja og nej til? LOL
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2010 kl. 15:36
Selvfølgelig skal der være plads til en som Startrek her. Big smile

Personlig gad jeg ikke brokke mig til administratoren hvis jeg ikke brød mig om et andet medlem.
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu