recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skovbos hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skovbos hjemmebio

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skovbos hjemmebio
    Sendt: 11-April-2010 kl. 16:52
NYT::::::NYT::::::NYT::::::NYT
Så blev det vist tid til en opgradering af mit system.

Jeg har fået nyt af alt, undtaget højttalere.
Nyt hjem
Nyt TV
Ny receiver
Nyt mediecenter

Mit mediecenter kan der læses mere om her:


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Gammelt setup
Billeder af min stue:

Panasonic PZ85
Marantz NR 1501
Dali 5005
Dali 1001
Dali C1000
Dali SWA-12
Panasonic BD80
PCH-A110
Logitech Squeezebox Duet
Logitech Harmony One





Bærer meget præg af lidt WAF - derfor alle de "små tingel tangel" 

Kommentarer modtages gerne.


Redigeret af Skovbo - 02-Maj-2012 kl. 12:42
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 16:54
UPS.....det ser jo lækkert ud. Og jeg mener da du nogenlunde er slupper for WAF ClapLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 17:04
Nåja "Peter" kommer vel og rydder op LOL
 
Ellers et meget typisk setup, når det skal være surround - og tilført lidt for meget nipsTongue
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 17:09
Nemlig - for meget nips - er træt af det, men det følger desværre med den bedre halvdel.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 17:11
Jamen så få hende til at forstå at 10 - TI TÆNDTE stearinlys ikke er godt for klimaet, CO2 og alt det der Tongue
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ghost-the-man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 17:41
Nice og hyggeligt ser det udThumbs Up,vi mænd skal finde os i meget,men ved i hvad hellere for meget nips,end brokkeriWink,for så er der fred til at se film/koncerter.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 18:09
Ser ganske hyggeligt ud,  dog er der lidt for meget pynt efter min smag ,    men det er jo tit prisen der skal betales

Det ser ud som du har plads til et meget større TV eller en projektor
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 18:16
Jeg skal også have anskaffet mig et større tv:) Har kig på enten Pana V20 eller Sony HX900 i 50 eller 52" - kommer an på tests :)
Men har kun små 3 meter, så mener en projekter vil blive for stor.
Til top
DonBirger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 592
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonBirger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 22:10
Ser godt ud, hvordan spiller din forstærker er du tilfreds med den?
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2010 kl. 22:39
Den spiller overraskende godt! Havde en Cambridge AZUR 540R V.1 før, som er uden HDMI.  Denne synes jeg selv levere en bedre lyd og er en anelse mere detaljeret og kontant end min Cambridge var.
Valgte denne pga dens størrelse og til en pris jeg ikke kunne sige nej til.
Desuden har den alle de ting jeg forventer den skal kunne med HDMI og de nye lydformater osv.
Det eneste jeg kunne mangle, var en DMport til min iPhone.

Til top
Rob801 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rob801 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 12:57
Ser rigtigt lækkert ud! Jeg glæder mig til den dag hvor jeg kan post mine egne hjemme bio billeder, men der mangler lidt endnu . Tror heller ikke at jeg slipper for lidt nips .

Dette er lidt off topic men jeg vil lige høre om du er glad for dine højtalere? Jeg spørger fordi jeg er på udkig efter nogle brugte højtalere som jeg kan være glad for det næste stykke tid indtil jeg er klar til at købe noget andet (se underskrift). Jeg har set nogle Dali Blue 6006/C1000/R1000 på DBA til forholdsvis billige penge (3500-4000kr... de er desværre i hovedstads området, og så kan jeg ligge 1000kr ovenpå prisen for afhentning).

Men kommer der noget i Jylland regner jeg med at slå til!   
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230
Sony BDP-S370












Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 14:28

Er meget glad for mit sæt. Dog kan jeg kun sammenligne mine med et tidligere sæt Pioneer. Min kammerat havde et sæt Dali 400 eller sådan noget og han mener bestemt der er større detalje grad i mine.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu