recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skovbos hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skovbos hjemmebio

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ghost-the-man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2010 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Skovbo Skovbo skrev:

Nu er jeg slet ikke ekspert inden for Hi Fi, men synes ihvert fald selv jeg har opnået en god effekt med det.
Er bare i tvivl om jeg skal montere små gummi dutter under fliserne.
Det kan du godt gøre eller filtdutter.Wink
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2010 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Det kan du godt gøre eller filtdutter.Wink

Nice - mange tak. Det vil jeg prøve.
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 659
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2010 kl. 13:31
Ser godt ud. Ser ud som en rigtig hygge-bio hvor man virkelig kan dovne med en masse film.

Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
twilight Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér twilight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2010 kl. 13:55
Fint setup! Smile
Jeg kan godt lide din ide om at bruge samme serie Supra kabler over det hele, men er du sikker på at det er nødvendigt med supra HDMI kabler, når du ikke skal have længere kabeltræk? Der findes jo op til flere tråde her på recordere om dyre/billige HDMI kabler, og deres effekt.....


Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2010 kl. 22:01
Er udemærket godt klar over jeg ikke vil kunne "mærke" nogen forskel på de billige kabler og de dyre kabler. Men hvis bare JEG ved det er iorden kabler har jeg det helt fint med det.
Og desuden ved jeg at ved billige kabler kan man risikere at SYNC ikke virker - dette vil jeg så også undgå ved Supra kabler. Men det er lige så meget et spørgsmål om at jeg ved at det, og det er nok :)

Til top
twilight Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér twilight Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2010 kl. 13:54
Jeg kan godt li' din indstilling.....Smile

Har bare ikke lige selv penge til den.
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2010 kl. 15:06
Har jeg heller ikke pt :) så bliver heller ikke lige nu det sker.
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Firebird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2010 kl. 13:07
Det ser da hyggeligt ud. På trods af nips. Det må nogle mænd bare finde sig i. Big smile
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2010 kl. 07:29
Hvad med dine baghøjtalere er der god lyd i dem. Tænker på at købe de samme.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2010 kl. 21:47
De giver en fin lyd dog uden at være voldsomme.  Til mit behov fungere de perfekt, og fylder ikke det store. Min kammerat har 2002 i stedet som er en del større og kraftigere. Men i mit setup nøjes jeg med de små :)
Til top
Jacobtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 21:49
Mine højttalere er også omdannet til blomsterstandere - det må man åbenbart lide under, hvis man skal nå et kompromis i dagligstuen :)
 
Flot setup, meget diskret opbygget og ser ud til at have en god portion vellyd under hjelmen!
 
Jeg vil gerne spørge, om du har prøvet at slutte højttalere i 4 Ohm til forstærkeren? Jeg overvejer  kraftigt at købe en forstærker mage til din, men mine QLN 199 er desværre 4 Ohms højttalere, og jeg har egentlig ikke rigtig nogen idé om, hvad det vil betyde i praksis.
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Status: Offline
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 23:34
Jeg synes det ser super hyggeligt ud ! Ikke for tecno og ikke for hulet.Thumbs Up
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu