recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skovbos hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skovbos hjemmebio

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sbht Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 14:47
OH MY GOOOD!
 
Der er godt nok mange nips ting! Den var ikke gået hjemme hos os!
 
Det er ligesom din bedre halvdel har gået og tænkt hmmm det fad passer godt på den center og disse lysestager skal da stå på højttaleren...
 
Gips jeg føler med dig Cry
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 23:10
Nixen - ved ikke engang hvad mine egne højttalere kører :)

Er fint tilfreds med den, bortset fra jeg har fortrudt lidt, jeg ikke ventede til noget lignede kom med HDMI 1.4 i stedet.
Til top
yaller Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-Maj-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yaller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2010 kl. 02:29
hvor har du de skilte fra
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2010 kl. 21:16
Kan jeg faktisk ikke huske. Men mener jeg fik dem printet hos en på QXL engang.

http://www.biojensen.dk/00270/

De findes her, og kan så sendes til fotobutik, hvor de kan blive printet ud :)


Redigeret af Skovbo - 08-August-2010 kl. 21:20
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 12:11
Så blev der opdateret med nye billeder og ny info :-)

Mange af de gamle nips ting er væk, ligesom ekskæresten ;-)
 
 
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 12:33
Oprindeligt skrevet af Skovbo Skovbo skrev:

Så blev der opdateret med nye billeder og ny info :-)

Mange af de gamle nips ting er væk, ligesom ekskæresten ;-)

 

 

Det ser godt nok lækkert ud. Er det stickers eller er filmtitlerne malet på vægen?

Hvilke mediasfspiller er det du benytter? :)

Redigeret af Jimmbo - 02-Maj-2012 kl. 12:33
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 12:39
Det er wallstickers jeg selv har skrevet og fået lavet. Gode forbindelser betød den eneste omkostning var 4 timers arbejde på at klistre dem op - og resultatet er jeg blevet glad for !
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af Skovbo Skovbo skrev:

Det er wallstickers jeg selv har skrevet og fået lavet. Gode forbindelser betød den eneste omkostning var 4 timers arbejde på at klistre dem op - og resultatet er jeg blevet glad for !

Det ser også ret fedt ud!

Fik du lavet stickerne gratis, eller har du printet dem ud selv? Smile
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 17:26
skovbo det var da hurtigt at den "bedre halvdel" kom ud hehe, ellers fedt setup.
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 17:55
Stickersne fik jeg gratis - ellers har jeg forhørt mig hvad det cirka koster og det er cirka mellem 1500 - 3000 for alle dem i forskellige størrelser og font.

Damen slog jeg op med for over 1 år siden men har først nu fået taget mig sammen og lave indlægget om ;-)
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2012 kl. 23:55
Oprindeligt skrevet af Skovbo Skovbo skrev:

Stickersne fik jeg gratis - ellers har jeg forhørt mig hvad det cirka koster og det er cirka mellem 1500 - 3000 for alle dem i forskellige størrelser og font.

Damen slog jeg op med for over 1 år siden men har først nu fået taget mig sammen og lave indlægget om ;-)

3000 var alligevel også en slat. Men tak for svaret Clap Og endnu en gang tilykke med det hele.
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 00:13
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:


3000 var alligevel også en slat. Men tak for svaret Clap Og endnu en gang tilykke med det hele.

Ja, det er temmelig meget, men jeg skrev til et par stykker blandt andet dimaria.dk mener jeg det var, som svarede tilbage de ikke kunne give en præcis pris før de fik præcise mål og størrelser osv.
Jeg skrev i mailen jeg skulle bruge det i 2 x 2 meter og vedhæftede et billede af min opsætning:

Det kunne de kun sige en pris mellem 1500 og 3000 kr når det skulle være i det størrelses forhold.

Men Wallstickers plejer også at være ret dyre, og når de så skal laves specielt (selvom det er enkelt) så stiger prisen nok lidt.

Og mange tak.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu