recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skovbos hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skovbos hjemmebio

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 08:41
Ser fantastisk ud nu. :D


65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Ser fantastisk ud nu. :D
 
Mange tak - er også meget glad for det som det ser ud lige nu.
Til top
Jeden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 16:27
Kiggede lidt på dit setup. Jeg har aldrig hørt om det med fliserne før. Giver det en betragtelig forbedring i lyden? Og hvis du har sat gummidutter eller hvad du nu valgte, er der så stadig forbedring i lyden?
Jeg har selv lige lavet helt nyt "movierum" i min nyligt istandsatte kælder (endda uden at skille mig af med konen) så ingen nipsting her Wink Mangler bare mit bestilte VT50 som kronen på værket.
Men mine front og min sub står nemlig direkte på klinker, så er da interesseret i om det kunne være noget for mig med de fliser. 
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af Jeden Jeden skrev:

Kiggede lidt på dit setup. Jeg har aldrig hørt om det med fliserne før. Giver det en betragtelig forbedring i lyden? Og hvis du har sat gummidutter eller hvad du nu valgte, er der så stadig forbedring i lyden?
Jeg har selv lige lavet helt nyt "movierum" i min nyligt istandsatte kælder (endda uden at skille mig af med konen) så ingen nipsting her Wink Mangler bare mit bestilte VT50 som kronen på værket.
Men mine front og min sub står nemlig direkte på klinker, så er da interesseret i om det kunne være noget for mig med de fliser. 
Glem alt om fliser, spikes osv., køb derimod "gummifødder" beregnet til akustisk frakobling. Dette giver en tør, stram bas, større dybde/bredde i lydbilledet ( bedre perspektiv ).
Dette er et forslag, findes også af andre producenter/forhandlere :
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 18:15
Jeg bildte mig ind der var en forskel, men tror det faktisk ikke. Jeg har ikke brugt fliser i den nye lejlighed, så ved ikke om det giver nogen forbedring pt. Movierum lyder lækkert - må jeg også ha når jeg får hus engang.
Til top
Jeden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Jeden Jeden skrev:

Kiggede lidt på dit setup. Jeg har aldrig hørt om det med fliserne før. Giver det en betragtelig forbedring i lyden? Og hvis du har sat gummidutter eller hvad du nu valgte, er der så stadig forbedring i lyden?
Jeg har selv lige lavet helt nyt "movierum" i min nyligt istandsatte kælder (endda uden at skille mig af med konen) så ingen nipsting her Wink Mangler bare mit bestilte VT50 som kronen på værket.
Men mine front og min sub står nemlig direkte på klinker, så er da interesseret i om det kunne være noget for mig med de fliser. 
Glem alt om fliser, spikes osv., køb derimod "gummifødder" beregnet til akustisk frakobling. Dette giver en tør, stram bas, større dybde/bredde i lydbilledet ( bedre perspektiv ).
Dette er et forslag, findes også af andre producenter/forhandlere :

Det lyder spænende. Det kunne være jeg skulle prøve det.
Til top
Jeden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2012 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Skovbo Skovbo skrev:

Movierum lyder lækkert - må jeg også ha når jeg får hus engang.

Det er super!! Især når man har to små børn som vågner ved den eneste lyd. Men nu kan anlægget buldre lige så tosset det vil.
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 20:11
Ser super godt ud. Er helt vild med din væg. hvordan har du lavet den?
Godt valg af film
Mvh
Aouer
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 22:37
Oprindeligt skrevet af aouer aouer skrev:

Ser super godt ud. Er helt vild med din væg. hvordan har du lavet den?
Godt valg af film
Mvh
Aouer

Det er lavet i folie, så det klæber på væggen.

Og tak :-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu