recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skovgaards 6.1 hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skovgaards 6.1 hjemmebio

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
J.Skovgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Skovgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 21:45
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Spørgsmål: hvordan ved du at fronterne skal sidde så tæt på center? Vil da mene de skal ud og spille i kanten af lærredet


Delvis for at undgå for mange reflektioner fra sidevæggene, og så jeg har flyttet lidt rundt med dem, for at finde det sted hvor det lyder bedst. Smile

Redigeret af J.Skovgaard - 30-Juni-2013 kl. 01:22
::::::::
J.Skovgaard
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 22:20
Hejsa... Sikke en fantastisk hjemmebio... Og du forbedrer jo bare hele tiden! Det ikke så ofte man ser Canton herhjemme... De skulle jo spille ret godt ;)...

Er kun "lidt" misundelig ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
J.Skovgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér J.Skovgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2013 kl. 22:46
Hej. og mange tak. Smile

Jo, Canton lyder rigtig godt, især til prisen, da deres indbygnings højtalere jo er rimeligt billige.
::::::::
J.Skovgaard
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu