recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skæv iP5. Hvad mener I om det?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skæv iP5. Hvad mener I om det?

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 17:39
http://da.wikipedia.org/wiki/Metal
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 18:22
Nu var det også bare for at vise hvad der kan ske med jeres iP5 hvis den udsættes for pres Wink
Til top
Pastorius Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2008
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pastorius Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Er vist bare begejstret for, at jeg har min gode gamle iPhone 4 Big smile

Enig! Min 4S bliver ikke skiftet ud til noget der er ringere lavet, den oser af kvalitetTongue

Åh jeg ved ikke. Min iPhone oser da også af kvalitet. Den er lækker, batteriet holder godt, jeg har 4G. Jeg har på intet tidspunkt måtte genstarte. Og der er stadig ikke den mindste ridse, selv om jeg kun bruger cover, når jeg skal have den sat i holderen på min bil. Det er altså kun et fåtal, som har problemer, i forhold til hvor mange mill. Som er solgt.

Jeg havde en 4s i et par måneder inden jeg fik min 5'er (der ikke er skæv efter nogle ugers brug). Inden jeg skiftede var jeg meget i tvivl om det ville være fornuftigt. Jeg syntes ikke den større skærm og det anderledes format lige umiddelbart løs som nogen brugbar opgradering for mig, og har altid godt kunnet lide at en telefon har lidt gods og vejer lidt.

...her et par uger efter føles 4s'eren (som min kone nu har) håbløst gammeldags og klodset. 5'eren er en ganske fremragende telefon.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 21:27
Har præcis samme opfattelsé.
Til top
peejay Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-December-2004
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peejay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

 Med tre rapporterede tilfælde ud af adskillige millioner telefoner ejet af folk der har haft den i mere end to uger, er det måske lidt tidligt at konkludere noget som helst.
iPhone 5 bending problem giver 1.37 millioner hits i google.
Det er næppe de samme tre tilfælde der går igen.

Men fint at recorder.dk ikke løber med den slags rygter på forsiden - denne gang Wink
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2013 kl. 22:57
Under alle omstændigheder en storm i et glas vand . Iphone 4 og 4S uden cover er med garanti mere udsat for problemer m smadret glas end mikro promille Iphone5 brugere har med nævnte bending problem . Og Jobs død har altså slet ingen effekt på nuværende produkter . . Alt andet lige var Iphone4's antenne koks i min verden Apples ihidtil største bommert, - og det var altså i Jobs tid.
Iphone5 er ligesom 4s - GS3 og Nokia920 en glimrende telefon med plads til forbedringer .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 08:19
Citér Og Jobs død har altså slet ingen effekt på nuværende produkter . .


Aaah jeg tror nu nok at Apple Maps fadæsen ikke var sket med Jobs bag roret.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 08:53
haha - så er der hvis nogle der sover bedre om natten , fordi de ikke har en ny 5er - så er det jo lige vand på deres mølle.

Godt man ikke har et nyt TV med retention...kunne være en analogi
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 09:06
Oprindeligt skrevet af petrucci petrucci skrev:

Citér Og Jobs død har altså slet ingen effekt på nuværende produkter . .


Aaah jeg tror nu nok at Apple Maps fadæsen ikke var sket med Jobs bag roret.
 
Kortfadæsen er et selvmål af dimensioner. Om den var sluppet igennem under Jobs kan vi kun gisna om . Men det er trods alt en software fejl i en feature,  - som kan rettes . Antenneeproblemet var en hardware fejl, som vedrører telefonens allermest basale funktion . Og den slap igennem under Jobs . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
larsand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 09:30
Det er sgu sjovt som Apple fan ryger op af stolen, bare der bliver talt det mindste negativ om deres elskede telefon. 
Tunnelsyn

Der var en eller anden der engang udtalte at hvis Apple lavede en højglans lakeret pind og kaldet det en Ipin, så ville folk også stå i kø for at købe den.Wink

Tror han har ret 
Til top
niepe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér niepe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 09:52
Oprindeligt skrevet af larsand larsand skrev:

Det er sgu sjovt som Apple fan ryger op af stolen, bare der bliver talt det mindste negativ om deres elskede telefon. 
Tunnelsyn

Der var en eller anden der engang udtalte at hvis Apple lavede en højglans lakeret pind og kaldet det en Ipin, så ville folk også stå i kø for at købe den.Wink

Tror han har ret 
 
Og alle haters vil stå i kø for at finde fejl i produktet. Clap
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2013 kl. 09:52
Oprindeligt skrevet af larsand larsand skrev:

Der var en eller anden der engang udtalte at hvis Apple lavede en højglans lakeret pind og kaldet det en Ipin, så ville folk også stå i kø for at købe den.Wink
Tror han har ret

Det er da fint, at du kan krydre en debat med at kalde iPhone-købere for får. Yderst konstruktivt.

Redigeret af Torben Rasmussen - 09-Januar-2013 kl. 09:53
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu