recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slette billeder på iPhone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slette billeder på iPhone

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2023 kl. 08:44
Tjaaaa... Kan den lukkes? (Tråden)... Fordi, det kan da ikke passe, at der skal bruges et program for at slette noget på en iPnone? Så er det da noget bøvl.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2023 kl. 09:40
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Jeg har på et tidspunkt overført nogle billeder fra min PC til min iPhone. Nu vil jeg gerne have nogle af dem slettet. Hvordan gør man det? Det er jo ikke ligesom med billeder der er taget med telefonen, der er intet sletteikon (skraldespand) ved disse billeder.

Flemming


Hvilken app på telefonen ser du de fotos i? Og har du mulighed for at tage et screenshot af skærmen, når du ser et foto?

Du kan evt. bare redigere selve fotoet væk inden upload i tråden.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2023 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Tjaaaa... Kan den lukkes? (Tråden)... Fordi, det kan da ikke passe, at der skal bruges et program for at slette noget på en iPnone? Så er det da noget bøvl.

Enten har du ikke en iPhone eller også gider du ikke prøve selv for at konstatere at sådan er det altså.

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2023 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Tjaaaa... Kan den lukkes? (Tråden)... Fordi, det kan da ikke passe, at der skal bruges et program for at slette noget på en iPnone? Så er det da noget bøvl.

Hvis man bruger et specielt program, til at overføre filerne til telefonen, er det vel ganske okay at bruge samme program til at fjerne dem igen?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2023 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:


Hvilken app på telefonen ser du de fotos i? Og har du mulighed for at tage et screenshot af skærmen, når du ser et foto?

Billederne ligger i Fotos>Album>Fra min Mac. "Fra min Mac" bliver dannet af programmet i forbindelse med overførslen.

Flemming 
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2023 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:


Hvilken app på telefonen ser du de fotos i? Og har du mulighed for at tage et screenshot af skærmen, når du ser et foto?

Billederne ligger i Fotos>Album>Fra min Mac. "Fra min Mac" bliver dannet af programmet i forbindelse med overførslen.

Flemming 
har aldrig overført billeder på den måde.
Har du evt prøvet om du kan se dem i programmet arkiver -> på min iPhone ?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2023 kl. 14:36
Så vidt jeg husker synkroniserede man med iTunes for flere år siden - før iCloud.
Man indstillede hvad der skal synkroniseres af fotos og musik, og hver gang iPhone eller iPod blev koblet til Mac eller PC synkroniseredes fra computer til iPhone/iPod.

Venlig hilsen
KB
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2023 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:


Hvilken app på telefonen ser du de fotos i? Og har du mulighed for at tage et screenshot af skærmen, når du ser et foto?


Billederne ligger i Fotos>Album>Fra min Mac. "Fra min Mac" bliver dannet af programmet i forbindelse med overførslen.

Flemming 


Har du stadigvæk computeren?

Få så skal du koble iPhonen på og så fravælge de fotos, du ikke længere vil synkronisere.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10304
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2023 kl. 15:24
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:



Har du stadigvæk computeren?

Få så skal du koble iPhonen på og så fravælge de fotos, du ikke længere vil synkronisere.


Hvis du har læst tråden vil du se, at problemet for længst er løst. Jeg har aldrig anvendt iTunes eller iCloud, så der er ingen billeder der er synkroniseret. De billeder jeg ønskede slettet kunne kun ses på computeren med det program jeg havde lagt dem ind med, altså Easeus MobiMover.

Og jeg gentager: Tråden er lukketOuch

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2023 kl. 15:25
Hvorfor bliver i ved med at foreslå muligheder, når nu problemet er løst?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2023 kl. 19:38
Hov hov, skal du kalde mig (der kom med løsningen) for en idiot?

Tongue

Klaus

Edit: Nå, det indlæg jeg svarede på er  “forsvundet”…



Redigeret af KlausDM - 03-December-2023 kl. 20:20
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2023 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Hvis du har læst tråden vil du se, at problemet for længst er løst. Jeg har aldrig anvendt iTunes eller iCloud, så der er ingen billeder der er synkroniseret. De billeder jeg ønskede slettet kunne kun ses på computeren med det program jeg havde lagt dem ind med, altså Easeus MobiMover.


Jamen, så undskyld da. Havde ikke lige set det indlæg.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu