recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slingbox 350 setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slingbox 350 setup

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
1mester Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 1mester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slingbox 350 setup
    Sendt: 18-Marts-2015 kl. 22:19
Jeg har investeret i en slingbox 350 med denver dvbc-110hd digital box.

Den viser fint tv signalet stabilt i længere tid, men når jeg vil installere fjernbetjening både de kendte og en der uplosdes får jeg efter et stykke tid nedenstående besked.

Nogen der har oplevet samme problem og er der nogen der har en BIN fil der passer til min box eller har erfaringer med denne box som de vil dele.

VH Karsten

There's a problem communicating with your Slingbox. Make sure that the Network and Power lights are on, your router is set up correctly, and there are no firewalls blocking access.

[Code:W200]
Til top
Lyni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-December-2007
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lyni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2015 kl. 14:22
Til top
1mester Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 1mester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2015 kl. 22:37
Tak for link til filen, jeg har dog stadig det problem at den kommer med den beskrevne fejl meddelelse når jeg tester den
Til top
1mester Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 1mester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2015 kl. 10:05
Lige en opdatering. Jeg har nu fået ombyttet min slingbox og alt virkede i første hug, så der har været en fejl på den anden
Til top
wokmot Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Juni-2005
Sted: Næstved Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wokmot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2015 kl. 11:26
har pb dig 1mester
Panasonic TH-50PZ80E‏

Onkyo TX-SR876

BenQ W5000, PS3, wii,

Zaptor
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu