recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slut med Panasonic Media Center app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slut med Panasonic Media Center app

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Steen F. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen F. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slut med Panasonic Media Center app
    Sendt: 22-April-2023 kl. 03:06
Fra oktober stopper Panasonic med at tilbyde deres Media Center app til fjernprogrammering af deres recordere.
Trist, for jeg har brugt den dagligt i mange år. Bevares, selve app'en får bundkarakter i funktionalitet, men den virkede og man kunne programmere sin recorder til at optage når man sad på ferien sydpå eller var ude i byen og pludselig kom i tanke om at der var X-Factor om 10 minutter hehe.
De skriver at det er pga. for høje vedligeholdelsesomkostninger i forhold til brugerantal. Det går den forkerte vej... øv øv
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, Cambridge Audio Azur 851A, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2023 kl. 06:35
Ja app var ikke lækker.

Men forstår dem godt.    Tænker at få optager efterhånden 

Tror det er et par år siden min pana optager har været brugt. 


Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2023 kl. 10:09
En IR-blaster med wifi kan vel erstatte den, så man ikke helt mister funktionen.   

Redigeret af longjohn2 - 22-April-2023 kl. 10:10
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2023 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

En IR-blaster med wifi kan vel erstatte den, så man ikke helt mister funktionen.   
Det må vel være at fjernbetjene med bind for øjnene? Smile
Mvh. JørgenT
Til top
Steen F. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen F. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2023 kl. 13:13
Ja, jeg ville da gerne kunne vælge kanal og optagetidspunkt fx om natten osv.
Jeg optager næsten dagligt...
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, Cambridge Audio Azur 851A, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2023 kl. 13:22
Af ren nysgerrighed - hvad er det du optager?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
erik_m Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér erik_m Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2023 kl. 15:20
Så er den sidste grund til at købe Panasonic gået fløjten...
Har haft stor glæde af media center  appen i mange år. Lækkert når man er afsted og så finder ud af at der lige var noget man godt ville se....
Sidste år opgraderede vi vores gamle Panasonic TV til et nyt Panasonic...   brugergrænsefladen var så meget skod at det røg tilbage og blev skiftet ud med et sony... som er milevidt bedre
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2023 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Det må vel være at fjernbetjene med bind for øjnene? Smile

Kun hvis du programmere den med bind for øjenene.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2023 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Det må vel være at fjernbetjene med bind for øjnene? Smile

Kun hvis du programmere den med bind for øjenene.
Hvis jeg nu fjerner bind for øjnene, kan du så ikke forklare hvordan man ser hvad der foregår på maskinen under programmering? Smile
Mvh. JørgenT
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2023 kl. 07:50
Der følger en app med til mobil el. PC - ellers ville formålet jo være spildt. 
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2023 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Der følger en app med til mobil el. PC - ellers ville formålet jo være spildt. 
https://av.jpn.support.panasonic.com/support/global/cs/av/mediacenter/  -

"Please note that after the service discontinuation, even if the app is already installed on your device, you will
no longer be able to log in to the service or use the app."


Redigeret af JørgenT - 24-April-2023 kl. 13:19
Mvh. JørgenT
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2023 kl. 11:08
Har du et link til dette produkt, jeg har også en dmr 76 maskine
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu