recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slut med Panasonic Media Center app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slut med Panasonic Media Center app

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2023 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

https://av.jpn.support.panasonic.com/support/global/cs/av/mediacenter/  -

"Please note that after the service discontinuation, even if the app is already installed on your device, you will
no longer be able to log in to the service or use the app."

Du må have misforstået noget... 
IR-blasteren har intet med appen at gøre, men svarer til en universalfjernbetjening - i stedet for den normale, som jo stadig virker, når du vil starte en optagelse. Fordelen er blot, at du via wifi kan styre den udefra.  


Redigeret af longjohn2 - 26-April-2023 kl. 11:19
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2023 kl. 11:35
har du et link til dette produkt

Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2023 kl. 16:21
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

..
Du må have misforstået noget... 
IR-blasteren har intet med appen at gøre, men svarer til en universalfjernbetjening - i stedet for den normale, som jo stadig virker, når du vil starte en optagelse. Fordelen er blot, at du via wifi kan styre den udefra.  
Nej, jeg har ikke misforstået noget. Wink
Og du har stadigvæk ikke svaret på hvordan man ser programmeringen med wifi meget remote hjemmefra? LOL
Mvh. JørgenT
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2023 kl. 20:00
Jeg kan fortælle, hvordan jeg gjorde på den app-løse LG Recorder, jeg havde (inden streaming gjorde den overflødig). Kan forestille mig, at det samme må være muligt på en Panasonic - der skal bare være en Rec-knap..

Første brugte jeg IR-blasterens learning-mode til at kopiere min LG-fjernbetjening, så jeg kunne tænde LG'en samt starte og stoppe en optagelse med de samme IR-signaler. 

Tænd+Rec. og Stop+sluk blev lavet som makroer i appen.
 
Med IR-blasteren forbundet til mit wifi, så jeg kunne simulere fjernbetjeningen på distancen.  

For at programmere en optagelse brugte jeg IFTTT-appen (i nogle blaster-apps er lignende funktion indbygget), som på et givent tidspunkt aktiverede blaster-appen og udførte den første makro for at sætte optagelsen i gang - og ved ønsket sluttidspunktet udførte den anden makro.

Jeg gav den altid et kvarter ekstra i hver ende, hvis programmet skulle være forsinket. Men det skulle jeg nu også hvis jeg blot sad hjemme ved skærmen og planlagde en optagelse. 


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu