recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Små pigerne har smadret remoten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Små pigerne har smadret remoten

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 00:54
Jeg købte en Harmony 1000 brugt af en her på recordere. Den fik dog problemer med opladeren og så fik jeg en hel sprit ny Harmony 1100 sendt kvit og frit, efter lidt korrespondance med deres absolut suveræne support.
Og den funker fortræffeligt, med alt mit udstyr.
Kræver dog lidt tid med at få alle komponenterne sat rigtigt op vha. deres PC software.
Men det er jo kun den ene gang. Thumbs Up
 
Så kan varmt anbefale Harmony 1100 og især til den pris som Klaus linker til herinde.


Redigeret af Roland - 27-Februar-2013 kl. 00:59
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 23:00
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 22:45
Harmony One erstattes med Harmony Touch.  (får min ombyttet via deres SUPER fantastiske hotline)
Forventer at modtage min nye på Torsdag.
Har være SUPER tilfreds med min Harmony One :-)
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
Emahs Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-Juli-2012
Sted: Odense, DK
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emahs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 21:40
Hamony One+ Kan findes her.
http://www.hifipriser.dk/fjernbetjening/logitech-harmony-one-id-5488145.aspx

Kan anbefale Føniks A/s. Som også er billigere og uden fragt end tidligere linket :-)

Hvis du søger på hifigalleri efter hamony one, så kommer der også advanced modellen.

Ellers kan du kigge her, hvor der både er med og uden display, er der der forskellige mærker og typer.
http://www.hifipriser.dk/tilbehoer/fjernbetjening.aspx

Mvh
Søren


Redigeret af Emahs - 26-Februar-2013 kl. 21:46
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det må da næsten være Harmony one +, som er afløser til one. Den har jeg, og den virker som den skal.

Harmony one +

Harmony One+ er ikke ny. Når Logitech ikke mere har den på hjemmesiden, tyder det på at det er Harmony Touch der er dens afløser. De viser jo også hvor let det er at overføre data fra One til Touch.

Ok, men den er billig.
Må så bare gå ud fra at der ikke er mere service og opdateringerConfused
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 19:49
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det må da næsten være Harmony one +, som er afløser til one. Den har jeg, og den virker som den skal.

Harmony one +

Harmony One+ er ikke ny. Når Logitech ikke mere har den på hjemmesiden, tyder det på at det er Harmony Touch der er dens afløser. De viser jo også hvor let det er at overføre data fra One til Touch.

Ok, men den er billig.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 19:45
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Det må da næsten være Harmony one +, som er afløser til one. Den har jeg, og den virker som den skal.

Harmony one +
Harmony One+ er ikke ny. Når Logitech ikke mere har den på hjemmesiden, tyder det på at det er Harmony Touch der er dens afløser. De viser jo også hvor let det er at overføre data fra One til Touch.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 18:04
Det må da næsten være Harmony one +, som er afløser til one. Den har jeg, og den virker som den skal.

Harmony one +
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 17:48
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Virker over wifi gennem dit hjemmenetværk hvis apparaterne understøtter det. Og det gør kun nyere fra 2011 og frem.


Prøv at læs lidt op på "redeye"......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Bliver One lavet mere? Ellers er det Harmony 900.

Den findes ikke på hjemmesiden, så Harmony Touch'en er den mindste/billigste med touchskærm

Redigeret af Kampus - 26-Februar-2013 kl. 14:54
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 14:47
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Bliver One lavet mere? Ellers er det Harmony 900.

Den kan i hver fald stadig købes. Men om man skal bruge de par 100 kr. ekstra og købe en touch i stedet. det må jeg snakke med fruen om
Ville vælge Touch'en da den ser mere enkel ud.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2013 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Idet Logitech er ved at lukke ned for remote divisionen, er der i mine øjne kun 2 veje at gå:

1: Nørdeløsningen med Lintronic og Beo4

2: "Smartphoneløsningen", hvor din remote er en sort kasse dine handheld devices kan forbinde til.

Klaus


hvor mange smartphone har ir nu om dage. Og redeye, er hvis også lidt halv dyr
Virker over wifi gennem dit hjemmenetværk hvis apparaterne understøtter det. Og det gør kun nyere fra 2011 og frem.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu