recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smal receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smal receiver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Knud Fredslund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud Fredslund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Smal receiver
    Sendt: 29-August-2012 kl. 22:14
Mine forældres 11 år gamle denon-anlæg er stået af. Det var det smalle model(< 23 cm i bredden)
B&W reolhøjtalerne fejler ikke noget, så de bibeholdes.

Af praktiske årsager skulle receiveren gerne skiftes ud til noget i samme bredde.

Den skal kunne spille Radio. Jeg forestiller mig at DAB er at foretrække, frem for FM og Netradio
Derudover mulighed for MP3 fra USB, men også gerne CD afspiller (Ikke et must).
Mine forældre er gamle og noget teknikforskrækkede, så betjeningen må ikke være for "fancy".

Det ser ikke umiddelbart ud til at Denon laver noget i den bredde.

Er der nogen her der har gode forslag til hvad vi kan købe for et par tusind?

Mvh. Knud Fredslund Toft
Knud Fredslund Toft

El-installatør for levebrød og multi-DIYér af hobby
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 22:18
Cambridge har en smal model med DAB.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 22:18
Til top
Knud Fredslund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud Fredslund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 22:20
Hvem forhandler Cambridge?
Knud Fredslund Toft

El-installatør for levebrød og multi-DIYér af hobby
Til top
Knud Fredslund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud Fredslund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 22:37
OK Kampus, Tak!... jeg synes ellers jeg havde ledt hos både hifiklubben, og Denon, men jeg var åbenbart ikke ihærdig nok.

Det er jo 2 gode bud. 

Jeg er lige kommet i tanke om at der på den gamle var en line out, som bruges til et sæt aktive højtalere i stuen. Det ser ikke ud til at den er på den nye Denonmodel.
Knud Fredslund Toft

El-installatør for levebrød og multi-DIYér af hobby
Til top
Knud Fredslund Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Knud Fredslund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2012 kl. 22:46
Fandt den. Ser også godt ud, men ret dyr. 
Er den merprisen værd?
Knud Fredslund Toft

El-installatør for levebrød og multi-DIYér af hobby
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2012 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af Knud Fredslund Knud Fredslund skrev:

OK Kampus, Tak!... jeg synes ellers jeg havde ledt hos både hifiklubben, og Denon, men jeg var åbenbart ikke ihærdig nok.

Det er jo 2 gode bud. 

Jeg er lige kommet i tanke om at der på den gamle var en line out, som bruges til et sæt aktive højtalere i stuen. Det ser ikke ud til at den er på den nye Denonmodel.
Jeg kan mystisk nok ikke se specs på Denon, men vil tro at der er rca UD. Ellers er der ihvertfald på NAD'en.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu