recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT - 2 stk JBL synthesis s2s SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT - 2 stk JBL synthesis s2s SOLGT

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Troelsfilm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT - 2 stk JBL synthesis s2s SOLGT
    Sendt: 29-Juni-2014 kl. 14:08
De er SOLGT

Jeg sælger 2 stk JBL synthesis s2s THX Ultra2 godkendte 15"subwoofere.

Der er tale om 2 professionelt DIY byggede s2s subs med originale 136HS enheder,

Udført i 22mm MDF, med dæmpede og afstivede kabinetter, afstemt og tunet med den helt rigtige diameter og længde på basportene.

En s2s koster 16995kr/stk (for en passiv!) og leverer bunden i Jbl verdensberømte Synthesis systemer i op til ½ million klassen...

Mine 2 DIY s2s er målt igennem, kalibrererede og "godkendt" af Thomas fra HTP (den danske distributør af JBL synthesis).

Jeg har ført været den lykkelige ejer af Miller & Krisel M&K MX350 mkII og disse Jbl s2s er uden sammenligning et par klasser bedre, med mere headroom, flere nuancer i bunden, større dynamik og et markant hurtigere anslag i såvel musik som film samt ikke at forglemme et helt andet "slam" i brystet - det er ikke en lille forskel, men en helt anden oplevelse.

De sælges udelukkende for at opgradere til 2 stk 18" :-)

Kabinetterne er sortlakerede og med sort højttalerstof til, men har en del ridser som dog kan friskes op med en sort tusch.

De er brugte, men 100% i orden og leverer en overbevisende lydoplevelse.

Du er velkommen til at få en demo

Disse subs er ikke små - ca 70*43*47 - men helt klart pladsen værd :-)

Som noget særligt, har jeg også 2 ubrugte 136HS enheder som stadig ligger i deres originale kasser.

Disse kan sælges løst (4000kr), eller du kan få bygget 2 spritnye s2s subwoofere identiske med de brugte jeg har til salg.

Pris 7500kr for 2 spritnye
Pris for de brugte: 6000kr

UPDATE:

De 2 løse enheder er solgt i forbindelse med at jeg bygger 2 spritnye subs, så der er kun de færdigtbyggede tilbage - de kan til gengæld også afhentes med det samme

billeder kan ses i dba
http://www.dba.dk/subwoofer-jbl-s2s-2-stk-j/id-1009965325/

Kan afhentes i Valby - eller køres imod betaling

mvh
Troels
51247182

Redigeret af Troelsfilm - 15-Oktober-2014 kl. 09:37
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2014 kl. 21:48
op
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Point: 1686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2014 kl. 08:10
link til dba virker ikke...
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2014 kl. 17:24
takker- den er nu rettet til:

Redigeret af Troelsfilm - 01-September-2014 kl. 06:12
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2014 kl. 14:01
Op
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 18:33
hop
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2014 kl. 10:00
op
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 08:21
nesatte priser
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 11:43
op
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2014 kl. 01:47
dba link?

endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2014 kl. 06:13
Det i første post virker
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Troelsfilm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-September-2014 kl. 21:17
Update

UPDATE:

De 2 løse enheder er solgt i forbindelse med at jeg bygger 2 spritnye subs, så der er kun de færdigtbyggede tilbage - de kan til gengæld også afhentes med det samme

mvh

Troels
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu