recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT KAN SLETTES
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT KAN SLETTES

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 15:24
op :)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 18:13
opper
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juli-2013 kl. 12:23
Har opdateret #0 med lidt forslag til bytteemner :)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 21:49
OPdateret i toppen, med lidt flere bytteemner der kunne ha interesse :)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2013 kl. 17:25
op

bud/bytte ? :)


Redigeret af nAlen - 19-Juli-2013 kl. 17:25
Til top
siccio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér siccio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2013 kl. 19:05
Påstår du det er tålmodighed du udviser? Hehe.
Held og lykke med salget ellers, kunne ikke lade være at kommentere beklager.
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2013 kl. 19:13
Du tænker på mængden af "ups" antager jeg ? :)

Tålmodigheden er her skam, men det er jo et forum med fart på, og det er de færreste der kigger længere end side 2 :)

Når jeg kigger tråden igennem kan jeg egentligt godt se det ser tosset ud, så jeg skal nok forsøge at begrænse mig en smule fremover :)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2013 kl. 18:30
Jeg skal i weekenden (sikkert lørdag eftermiddag) fra Hjørring og ned gennem jylland med mål på Fyn..  

Så ved den lejlighed kan de leveres på ruten, i tilfældet det er afstanden der afskrækker folket :)
Til top
nAlen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2009
Sted: Hjørring
Status: Offline
Point: 609
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nAlen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2013 kl. 21:58
bump - med nyt bytteemne
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu