recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT: Panasonic DMR-BCT735EG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT: Panasonic DMR-BCT735EG

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT: Panasonic DMR-BCT735EG
    Sendt: 23-August-2013 kl. 09:29
SOLGT

---------------------
Hej Recordere,


Sælger denne spritnye boks igen, da den ikke fuldt kan dække det behov vi har i hustanden efter mange år med htpc/mediecenter.

Den har 2x CI porte og dual dvb-c tunere, øvrige pecifikationer kan ses her: http://www.panasonic.de/html/de_DE/Produkte/Blu-ray/Blu-ray+Disc-Recorder/DMR-BCT735/%C3%9Cbersicht/12803835/index.html

Modellen er helt ny og faktisk officielt ikke kommet på markedet endnu såvidt jeg kan forstå.

Det er en utroligt lækker maskine, meget støjsvag og med mange funktioner der fungerer som de skal. Menuen er typisk panasonic - simpel men fungerer.

Remote recording services er testet og virker efter hensigten.

Jeg vil iøvrigt henvise til min tråd her for mine indtryk ellers med maskinen - Bemærk at EPG "problemet" jeg havde var min egen skyld/misforståelse. :)


Jeg gav €592 for 3 dage siden, men sælger den for HBO 4.000+pp - Kan også afhentes i Aalborg området eller i Hjørring.


Salget løber i første omgang til Mandag d. 26 kl 12, er der en der har budt hbo her bliver han/hun den heldige ejer.

Der er også en "Køb nu"/Buy out pris på 4300+pp

EDIT: Maskinen er købt via amazon.de hos http://www.tsnversand.de/





Redigeret af Moerkbak - 25-August-2013 kl. 17:41
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 10:14
Hvor er den købt (til garanti-information)?
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 10:20
hov, det glemte jeg at skrive.

Den er købt via amazon.de hos tsnversand.de
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2013 kl. 10:33
tilføjet en køb nu pris
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2013 kl. 17:41
SOLGT
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu