recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Pebble smart UR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Pebble smart UR

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Pebble smart UR
    Sendt: 04-August-2013 kl. 14:15
SOLGT !
Efter at have modtaget min sammen pakning af 5 Pebble ure, så har jeg 3 stk. 0 stk.. tilbage.
1. stk. i Rød

2. stk. i Grå

De er alle sammen limited kickstarter edition.
Sælges for 1100kr pr. stk. - alle er uåbnet!
Afhentes i Horsens eller sendes for købers regning.



(Sort og Hvid bruger jeg selv)

Det kan anbefales at tjekke deres hjemmeside ud!
Jeg bruger især mit ud til at følge med i tweets og email - det er fedt i løbet af dagen at kunne se om man "gider" at tage mobilen op af lommen efter at man har mærket at den har givet besked om at der er ind kommende besked.
Det samme med sms, og ved opkald kan man se hvem det er og vælge at afvise hvis man ikke syntes at det er vigtigt - alt sammen med mobilen i lommen Smile

Her udover bruger jeg Runkeeper - og det skal lige siges at det Pebble display er super nemt at aflæse mens man løber! 
Musikken fra google music kan den også betjene:

Men tjek det ud

Pebble hjemme side: http://getpebble.com/

  • Load apps using Bluetooth
  • 144 x 168 pixel display black and white e-paper
  • Bluetooth 2.1+ EDR and 4.0 (Low Energy)
  • 4 buttons
  • Vibrating motor
  • 3 axis accelerometer with gesture detection

HOW IT WORKS.

Pebble connects by Bluetooth to your iPhone or Android device. Setting up Pebble is as easy as downloading the Pebble app onto your phone. All software updates are wirelessly transmitted to your Pebble.

COMPATIBILITY

iPhone 3GS, 4, 4S, 5 or any iPod Touch with iOS 5 or iOS 6. (iOS 5 and iPhone 3GS have restricted feature sets). Android devices running OS 2.3 and up. Works great with Android 4.0 (Ice Cream Sandwich)!

Unfortunately Pebble does not work with Blackberry, Windows Phone 7, or Palm phones at this time.


En lille test:






Redigeret af Notfast - 11-August-2013 kl. 16:59
.....
Til top
Bconrad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2006
Sted: Ry
Status: Offline
Point: 616
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bconrad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2013 kl. 14:37
Jeg tager gerne en grå. Hvis du vil sende den til Aarhus, så vil det være fint :-)
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2013 kl. 17:00
Oprindeligt skrevet af Bconrad Bconrad skrev:

Jeg tager gerne en grå. Hvis du vil sende den til Aarhus, så vil det være fint :-)
Ok.
Du får en grå, og at sende den er ej et problem.
.....
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2013 kl. 17:11
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Oprindeligt skrevet af Bconrad Bconrad skrev:

Jeg tager gerne en grå. Hvis du vil sende den til Aarhus, så vil det være fint :-)
Ok.
Du får en grå, og at sende den er ej et problem.

Aftale lavet med Bconad Smile
.....
Til top
Jlowe Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2008
Status: Offline
Point: 185
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jlowe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2013 kl. 22:32
Jeg tager også gerne en grå. Jeg arbejder i Horsens - så jeg afhenter gerne hvis det kan være imellem 8-16?
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2013 kl. 22:34
Oprindeligt skrevet af Jlowe Jlowe skrev:

Jeg tager også gerne en grå. Jeg arbejder i Horsens - så jeg afhenter gerne hvis det kan være imellem 8-16?

Ingen problem.
Du får lige en PB
.....
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2013 kl. 21:31
Lige en  update til andre som måske en gang skal handle med mine køber:
Tak til Jlowe for en god handel, og det samme til Bconrad i har begge været nemme at kommunikere med, så det gik super nemt syntes jeg.
.....
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2013 kl. 10:35
Jeg kunne være interesseret i det sidste (røde).

Hvordan ser det ud med at komme forbi på søndag over middag - evt. for en demo? Jeg er i sommerhus ved Silkeborg, og kunne smutte forbi på vejen hjem.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 23:05
jeg vil gerne købe det røde. Hvis du er frisk på at sende det.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 23:36
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Jeg kunne være interesseret i det sidste (røde).

Hvordan ser det ud med at komme forbi på søndag over middag - evt. for en demo? Jeg er i sommerhus ved Silkeborg, og kunne smutte forbi på vejen hjem.

Det skulle vi nok kunne finde ud af.
Dog vil jeg ikke åbne pakken, da køberen skal have denne fornøjelse.
Du må prøve min Pebble.
Du får også lige en PB.
.....
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 23:37
Oprindeligt skrevet af Steffen32 Steffen32 skrev:

jeg vil gerne købe det røde. Hvis du er frisk på at sende det.
Jeg vil gerne sende, men du er nummer 2 til den.
.....
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2013 kl. 00:21
Også PB retur herfra.
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu