recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT
    Sendt: 30-August-2013 kl. 17:43
Mid 2010 model

Redigeret af Jonas_h - 01-September-2013 kl. 11:31
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2013 kl. 19:37
6 kilo ?? en ny MD101 med bedre spec. koster 8 kilo

du skriver ikke noget om alder, stand og om der er kvittering med osv..
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2013 kl. 19:44
Oprindeligt skrevet af iceman24 iceman24 skrev:

6 kilo ?? en ny MD101 med bedre spec. koster 8 kilo

du skriver ikke noget om alder, stand og om der er kvittering med osv..

Jeg sætter blot prisen ud fra hvad andre lignende modeller koster brugt - man kan jo byde hvis man er interesseret.

Stand kan vel ses på billeder? Men standen er rigtigt god. Har passet godt på den. Jeg købte den lige da den udkom, så den er fra mid 2010. Kvittering må jeg være et svar skyldigt.
Til top
Doghead Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Danamrk
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Doghead Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2013 kl. 10:49
Vil personligt aldrig give mere end max 2 kg for en 3 år gammel puter. Og så er det lige før den skal noget tilsvarende i5 processor i den. Men ok, det er jo en æbledåse. Så folk køber med hovedt under armen.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2013 kl. 11:30
Oprindeligt skrevet af Doghead Doghead skrev:

Vil personligt aldrig give mere end max 2 kg for en 3 år gammel puter. Og så er det lige før den skal noget tilsvarende i5 processor i den. Men ok, det er jo en æbledåse. Så folk køber med hovedt under armen.

Er det et bud eller er det bare et ligegyldigt indlæg i en tråd hvor du ingen interesse har i produktet?

Computeren er solgt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu