|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dFrag73 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Marts-2016 kl. 15:28 |
Slet Redigeret af dFrag73 - 26-Marts-2016 kl. 13:41 |
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tager jeg da gerne.
|
|
![]() |
|
dFrag73 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
Lyder da godt :-) hvordan kommer vi videre? Send gerne en PB :-)
|
|
![]() |
|
nexium ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2011 Sted: København Status: Offline Point: 154 |
Hvis bjorno springer fra stiller jeg mig i kø til den.
Mvh. |
|
![]() |
|
Tak for info. Det er hermed noteret.
|
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Jeg springer såmænd ikke fra :-)
|
|
![]() |
|
SOLGT
|
|
![]() |
|
Dårlig stil at sælge til anden side, når du accepterede at sælge til mig i går.
|
|
![]() |
|
2610tommy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-December-2015 Sted: Danmark Status: Offline Point: 40 |
han gjorde det samme med mig, tid , sted og telefon nr var udvekslet, men sådan er det jo bare.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
NEJ! "Sådan er det ikke bare"!
Skriv om jeres oplevelser med vedkommende, i denne tråd: http://forum.recordere.dk/kber-og-slgertrd-tjek-her-fr-du-handler_topic119384.html Så advares andre mod at handle med vedkommende. At gøre noget aktivt, er den eneste måde at få luget ud i de useriøse sælgere på! M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Nu er det endnu mere vigtigt, at i laver en beskrivelse i den køber/sælger tråd, da den kære Daniel nu åbenbart forsøger at få sine salgstråde slettet, så andre ikke kan se, at han ikke er helt så seriøs at handle med!
M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 26-Marts-2016 kl. 13:58 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |