recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony 40 X3000 eller 40 X3500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony 40 X3000 eller 40 X3500

 Besvar Besvar Side  <1 373839
Forfatter
Besked
THXDTS Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2008 kl. 17:16

Hej Alle sammen

Jeg har nu reserveret mit 46" X3500, men de udskyder datoen hele tiden.

Det er 3 gang de rykker datoen, kikker man andre steder er leveringen 3 til 10 dage hvis man tror på det.

Og jeg giver ikke fuld pris for det tv når man har kunne få det for 22.500 i fælleskøbet, max 24 til 25000.

Men man skulle tro at skæbenen ikke vil have jeg får det tv.

Man har ventet i 2 1/2 år på at få flad tv og når man så endelig skal have det er det sku ikke til at få fat på.... total nederen

Tak for jeres info, jagten går videre

Til top
gaggle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 17
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2008 kl. 23:39
Jeg har samme oplevelse THXDTS, de udskyder konstant datoen for min levering. Det er uden tvivl også frustrerende for dem, men nok må være nok, og jeg syntes ærlig talt det er på tide jeg annullere ordren. Vi er efterhånden så tæt på foråret at de nye modeller kommer ud inden for et par måneder, og så vil egentlig hellere bare vente og se hvad dé bringer.
Til top
The king Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2007
Status: Offline
Point: 91
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2008 kl. 14:13

Nå hvordan går det enlig med denne tråd. Fik alle deres Tv ligesom jeg gjorde...? Jeg kan kun sige, at jeg er super glad for mit...:-)

 

Til top
Nullermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2006
Sted: Trørød, Danmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2008 kl. 22:54
Jeg har aldrig hørt noget, så jeg har ikke fået mit. Jeg havde endda betalt depositum, men mistede tålmodigheden medio januar og fik mine penge igen

Jeg sagde dog at de endelig må kontakte mig, når de fik modellen hjem (40 X3000), men jeg har aldrig hørt noget.

P.t. prøver jeg stadig at finde modellen til en god pris.
Til top
SuperQ Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 10-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2008 kl. 21:32

Hej, har som ny bruger læst denne 30 siders tråd med interesse. Jeg har i dag været i Sony Center Hellerup og er blevet ret lun på X3500 i 46" i mit fladskærms kiggeri. Hvis der er interesse for det, vil jeg gerne melde mig til at indhente et tilbud på et fælleskøb et-eller-andet-sted.

Det var bare det jeg ville sige, hej

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 373839
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu