recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony NS76 eller 78?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony NS76 eller 78?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
betamax Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Januar-2008
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony NS76 eller 78?
    Sendt: 08-Januar-2008 kl. 23:32
Hej folkens.

Jeg køber en DVD-afspiller i løbet af ugen tror jeg. Jeg har længe haft kig på laserdiskens Pioneer DV-400V (laserdisken tager 1199 for den) men det slår mig at jeg måske er ligeså godt/bedre stillet med en sony Sony DVP-NS76 som de har på bud i laserdisken (til 999,-).

Jeg har så erfaret at 76'eren er blevet erstattet af en model 78. Cool nok, jeg har forsøgt at sammenligne de to på sonys hjemmeside, de virker nærmest identiske. Måske er forskellen 1080p understøttelse?

Anywho undrer det mig at 76'eren faktisk er dyrere end 78'eren.
Pricerunner 76
Pricerunner 78

Er jeg en idiot hvis jeg køber 76eren?

Og er jeg desuden en idiot hvis jeg køber fra laserdisken? Jeg synes det virker fikst at få den gjort kodefri med det samme, jeg har en del region 1 film.

Forresten er mit tv et 21" Sony, men jeg køber jo nok et stort hdtv en dag.

På forhånd tak
Til top
betamax Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Januar-2008
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 12:34
Nå ja, sammenligningen af de to på Sonys side er her

Når jeg har mest lyst til at købe 76eren fra laserdisken er det dels at modellen faktisk er dyrere (men laserdisken har et rigtig godt bud på den) og dels at laserdisken gør den kodefri for mig.
Til top
betamax Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Januar-2008
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2008 kl. 19:20
Det er der ikke nogen der kan hjælpe mig med? Jeg har prøvet at søge i forummet men ikke fundet noget.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu