recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spotify på apple tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spotify på apple tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nielsen1967 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nielsen1967 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spotify på apple tv
    Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 18:52
Er der ikke en mulighed for at køre lyden over på apple tv..Uden man skal ha en betalt udgave til spotify. ?

Håber i kan hjælpe.




Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 18:55
Det helt korte svar er nej. Desværre. :)
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2012 kl. 18:58
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Det helt korte svar er nej. Desværre. :)


Der var jeg måske hurtigere end godt var... :0)

Du kan købe AirFoil til din computer, som så kan sende lyden fra din computer til dit ATV.
Jeg har det, og det virker ganske udenmærket., hvis man vil have en pc kørende, og betjene via pc.
Til top
Michaelsc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelsc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 09:45
Det kan du sagtens, jeg bruger Airfoil til at streame med til mit Apple tv og det fungerer rigtig godt også selvom du ikke er betalende bruger af spotify. 

Jeg har dog koblet mit apple tv til en D/A konverter og derfra ned til min forstærker,


Redigeret af Michaelsc - 17-November-2012 kl. 09:45
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu