recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgmål vedr. Ipod
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSpørgmål vedr. Ipod

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgmål vedr. Ipod
    Sendt: 16-Maj-2008 kl. 17:30

Hej jeg overvejer at købe en Ipod shuffle.

Skal bruge den, så jeg kan høre lidt musik til løbeturen, men har lige et par spørgsmål, da jeg er ret grøn angående Ipod.

Jeg er ikke så intereseret i at downloade fra itunes, da jeg allerede har en masse musik i MP3 format.

Kan jeg godt bruge Ipod shuffle til at afspille alle mine gamle MP3 filer, og hvis ja hvordan får jeg kopieret Mp3 filerne  over på Ipod shuffle fra min PC. Kan jeg bruge Itunes programmet til det, eller kan man få et andet program der kan gøre det.

Er der evt. nogen der kender en alternativ MP3 afspiller i samme stil som shuffle (lille og billig) ?

Til top
H.Breddam Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2008 kl. 22:08
Ja du kan sagtens lægge dine mp3 filer over på en ipod, du skal bare importere dem i itunes.

Alternativet til ipod shuffle er en creative zen stone, som kun koster det halve.
/Henrik Nissen
KISS VR-558 (kissdx), Sony KDL-32V2500, Noxon 2 audio (Twonky), CS-406, Ipod 5. 30gb m radio, logitech mm50
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2008 kl. 08:27

troede at en ipod kunne modtage mp3 direkte

Hans

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu