recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Spørgsmål til køb af receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spørgsmål til køb af receiver

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Avenue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 386
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Avenue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Spørgsmål til køb af receiver
    Sendt: 10-April-2013 kl. 10:29
Hej Recordere
 
Jeg har også brug for jeres råd og hjælp til stereo opsætning, da jeg ikke har den store forstand på lyd og tilbehør. Mit nye stereo opsætning skal primær bruges til film men også en smule musik trådløst.
 
Jeg har været nede i den lokale radiobutik og hørte reolhøjtalerne fra System Audio Aura 1, som jeg ønsker at købe 2 stk. af samt deres subwoofere Saxo Sub 8.
 
Jeg skal dertil bruge en god receiver, som er driftsikker når det gælder airplay og Airfoil men som også kan smider en fantastisk lyd ud i stuen når jeg ser film og hører musik.
 
Jeg har et budget på 5000 kr. til en receiver. Jeg er dog faldt over et tilbud på Pioneers SC-2022 som er på tilbud til 5999 kr. hvilket jeg gerne vil give 1000 kr. mere for hvis den er meget bedre end det jeg kan få for 5000 kr. Det er dog meget vigtigt for mig at den er driftsikker mht. Airplay og Airfoil.
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu