recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - [Spørgsmål]FireDtv, Zoom i Mce, Powerdvd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket[Spørgsmål]FireDtv, Zoom i Mce, Powerdvd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ShadowDK Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 200
Direkte link til dette indlæg Emne: [Spørgsmål]FireDtv, Zoom i Mce, Powerdvd
    Sendt: 27-August-2010 kl. 13:47

1) FireDTV kortene fungerer pt. ganske udmærket, jeg overvejer dog lidt at sælge dem, da der som bekendt ikke bliver de store driver opdateringer fremover - Er der kommet nogen ny udbyder der har kort der kan måle sig med Firedtv kortene?

2) Jeg har lidt problemer med Zoom i MCE - Jeg benytter mig af DVB-S og DVB-C i samme MCE, problemet opstår idet alle Dvb-S kanaler skal køre med Zoom3 or alle Dvb-C kanaler med Zoom4 - Ændrer jeg ved zoom sker det på tværs af alle kanaler - Nogen løsning på at sørge for alle der kommer fra Dvb-S tuneren er zoomXX og alle fra Dvb-C tuneren er zoomYY ?

3) Er powerdvd stadig bedst til afspilning af blu-ray mv. eller er Windows Media player kommet godt med?

Det var alt for denne gang :)
Til top
mm-bob Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2010
Status: Offline
Point: 436
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2010 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af ShadowDK ShadowDK skrev:


...
2) Jeg har lidt problemer med Zoom i MCE - Jeg benytter mig af DVB-S og DVB-C i samme MCE, problemet opstår idet alle Dvb-S kanaler skal køre med Zoom3 or alle Dvb-C kanaler med Zoom4 - Ændrer jeg ved zoom sker det på tværs af alle kanaler - Nogen løsning på at sørge for alle der kommer fra Dvb-S tuneren er zoomXX og alle fra Dvb-C tuneren er zoomYY ?
...

 
Ja her er 7MC noget skod.
Jeg har engang set Patriarken har lavet et program der kan huske zoom level pr kanal. Meeen om det blev helt færdig, og om det spiller 100, det ved jeg ikke...
 


Redigeret af mm-bob - 27-August-2010 kl. 14:06
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu