recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Star Trek . n.g the best of both worlds
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Star Trek . n.g the best of both worlds

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimols Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2013 kl. 18:33
...Ja det var ski super

Redigeret af kimols - 08-Maj-2013 kl. 18:33
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 11:49
De nye TNG udgivelser på Bluray er nået til sæson 3 (sæson 4 kommer i juli).

Sæson 3 har tilfangetagelsen af Pickard og første afsnit i sæson 4 har fortsættelsen.

Fantastisk som de har fået dem renset op, det er virkelig en serie som er værd at vente på i Bluray.
Til top
The_Unforgiven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Unforgiven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 19:43

Star Trek: Stardate Collection - The Movies 1-10 (Remastered) [Blu-ray] [1979] [Region Free]

Ja den har jeg da haft i et par år .
Ja kan godt se at der står april 2013.
Så ved ikke hvad forskellen er på den og min .
 
 
Stein


Redigeret af The_Unforgiven - 09-Maj-2013 kl. 19:45
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Så har oprindelsen altså været 16:9. Det er så ikke tilfældet med TNG eller de øvrige Star Trek, med undtagelse af den seneste serie, Enterprise den er i Fullscreen 16:9.

Er du sikker på det? Der var mange der skrev, at Friends ikke ville blive bedre, hvis den udkom på BD.


Hvorvidt man KUNNE have lavet Star Trek: Next Generation om til 16:9 vides ikke. Den er optaget på film, og det er denne film man er gået tilbage til for at kunne restaurere hele serien helt fra bunden. Man har klippet SAMTLIGE afsnit sammen igen, da post-produktion oprindeligt blev lavet i standardopløsning.

Jeg synes det er fint, at man har valgt at beholde den oprindelige aspekt-ratio. Hvis altså man havde et valg.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af kimols kimols skrev:


Jamen jeg troede jo jeg kunne presse den ind mellem Boksen jeg osse købte med de 10 film i..de står forøvrigt ret godt og er i 16:9..Mente jo ik at man ser i nogle af de film at han blir taget til fange af Borgerne den 1ste gang..Mente at den der hedder First Contact,er i den 1ste gang at han blir fanget,sååå derfor ville jeg ha den..


Best of Both Worlds er ikke en FILM. Det er to tv-afsnit man har klippet sammen til 'feature length', men det er ikke oprindeligt en film. De ti film du har er deciderede FILM.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:


Jeg synes det er fint, at man har valgt at beholde den oprindelige aspekt-ratio. Hvis altså man havde et valg.
Hvis man har et valg, at kunne udgive det i fullframe format, så vil jeg foretrække det, til enhver tid. Jeg hader, at sidde og se på sorte felter, både oppe, nede og side/side.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 20:21
Så anskaf dig en afspiller eller et TV, der kan maltraktere signalet, så du får små, fede dværge på din skærm...

Panasonic BCT-820 kan f.eks. gøre dette...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Så anskaf dig en afspiller eller et TV, der kan maltraktere signalet, så du får små, fede dværge på din skærm...

Panasonic BCT-820 kan f.eks. gøre dette...
Tænk før du skriver. Jeg beder om at få det, hvis original materialet. Men du sidder vel stadig med din VHS, og gamle sort hvide tv.Ouch

Redigeret af flemming larsen - 09-Maj-2013 kl. 20:27
Mvh
Flemming Larsen
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 20:30
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Så anskaf dig en afspiller eller et TV, der kan maltraktere signalet, så du får små, fede dværge på din skærm...

Panasonic BCT-820 kan f.eks. gøre dette...
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Tænk før du skriver. Jeg beder om at få det, hvis original materialet.

Ovenstående sætning giver ingen mening. Kan du uddybe?

Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Men du sidder vel stadig med din VHS, og gamle sort hvide tv.

Jeg har ikke kørt med VHS siden først eller midt i 1990'erne, og har aldrig ejet et S/H TV.
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Så har oprindelsen altså været 16:9. Det er så ikke tilfældet med TNG eller de øvrige Star Trek, med undtagelse af den seneste serie, Enterprise den er i Fullscreen 16:9.

Er du sikker på det? Der var mange der skrev, at Friends ikke ville blive bedre, hvis den udkom på BD.


Hvorvidt man KUNNE have lavet Star Trek: Next Generation om til 16:9 vides ikke. Den er optaget på film, og det er denne film man er gået tilbage til for at kunne restaurere hele serien helt fra bunden. Man har klippet SAMTLIGE afsnit sammen igen, da post-produktion oprindeligt blev lavet i standardopløsning.

Jeg synes det er fint, at man har valgt at beholde den oprindelige aspekt-ratio. Hvis altså man havde et valg.
Hej Naiera og andre nysgerrige ST kiggere. Faldt lige over denne youtube video som nok vil kaste lidt lys over sagen :)

http://www.youtube.com/watch?v=DQtWeor58rU


Redigeret af Guyver - 09-Maj-2013 kl. 21:04
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2013 kl. 21:19
Tænkte det nok
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2013 kl. 15:13
De to episoder, som er på denne disc, er de også med på en af sæsonerne?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu