recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Star Wars: The Complete Saga (Blu-ray)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Star Wars: The Complete Saga (Blu-ray)

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
BlackAce Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2008
Sted: København
Status: Offline
Point: 760
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlackAce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2011 kl. 07:58
Hi
Jeg kan slet ikke annullerede min, det må være tæt på levering af filmen. ( Fast & Furious 5) Angry


Redigeret af BlackAce - 05-September-2011 kl. 08:00
655 Blu-Ray film
36 PS3 spil
7   PS4 spil
Samsung UE-55D8005
Samsung LE-40F86BD (sovevær.)
Samsung DVD-HR750 160GB
Sony PS3 Slim 120GB
Sony PS4 1TB
OnePlace tvbox
HDTV-BOX C9000 serien C
Til top
Commander Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Commander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2011 kl. 09:11
[/QUOTE]
Ja, jeg ved godt at det står der. Men det gjorde der også, ved fast and the furious 5, for en uge siden. Men nu er der ikke dk tekst på alligevel.Angry Det er noget L...
[/QUOTE]

Wauu  det var jeg ikke klar over har lige kigget på om jeg skulle købe den også, men så venter jeg da lige med den..  Surt Shocked
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -

pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 -

harbosub10 - Ps3
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24648
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2011 kl. 09:21
Oprindeligt skrevet af spoxy spoxy skrev:

Jeg har annulleret min.
Gider I skrive om der er danske tekster på, når I modtager den?
Hilsen Søren
Jeg har også slettet min. Alt i alt har jeg slettet 10 ordrer. Jeg gider bare ikke uden dk tekst. Så må jeg se om jeg gider vente, til at de er bekræftet på discs. Men det regner jeg ikke med.Embarrassed
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24648
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2011 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af BlackAce BlackAce skrev:

Hi
Jeg kan slet ikke annullerede min, det må være tæt på levering af filmen. ( Fast & Furious 5) Angry
Nej, det kunne jeg heller ikke.Angry 
Jeg er sgu ked af, at jeg fik skrevet at der var dk tekst på. Men det stod jo, både hos amazon og bdlive.Confused
Mvh
Flemming Larsen
Til top
palledyret Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palledyret Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2011 kl. 14:12
Der står da stadig at der er danske undertekster på denne udgivelse :-)
 
Når man læser under hvad hver disk indeholder står der at der er danske undertekster.
 
Disc One--Star Wars Episode I: The Phantom Menace
  • Audio commentary with George Lucas, Rick McCallum, Ben Burtt, Rob Coleman, John Knoll, Dennis Muren and Scott Squires
  • Audio commentary from archival interviews with cast and crew
  • Languages: English audio description, Spanish, French, , Quebecois and Portuguese
  • Subtitles: English for the hard of hearing, Spanish, French, Quebecois, Dutch, Portuguese, Finnish, Swedish, Norwegian and Danish / Commentary: English for the hard of hearing
Disc Two--Star Wars Episode II: Attack of the Clones
  • Audio commentary with George Lucas, Rick McCallum, Ben Burtt, Rob Coleman, Pablo Helman, John Knoll and Ben Snow
  • Audio commentary from archival interviews with cast and crew 
  • Languages: English audio description, Spanish, French, Quebecois and Portuguese
  • Subtitles: English for the hard of hearing, Spanish, French, Quebecois, Dutch, Portuguese, Finnish, Swedish, Norwegian and Danish / Commentary: English for the hard of hearing
Disc Three--Star Wars Episode III: Revenge of the Sith
  • Audio commentary with George Lucas, Rick McCallum, Rob Coleman, John Knoll and Roger Guyett
  • Audio commentary from archival interviews with cast and crew
  • Languages: English audio description, Spanish, French, Quebecois and Portuguese
  • Subtitles: English for the hard of hearing, Spanish, French, Dutch, Portuguese, Finnish, Swedish, Norwegian and Danish / Commentary: English for the hard of hearing
Disc Four--Star Wars Episode IV: A New Hope
  • Audio commentary with George Lucas, Carrie Fisher, Ben Burtt and Dennis Muren
  • Audio commentary from archival interviews with cast and crew 
  • Languages: English audio description, Spanish, French and Portuguese
  • Subtitles: English for the hard of hearing, Spanish, French, Dutch, Portuguese, Finnish, Swedish, Norwegian and Danish / Commentary: English for the hard of hearing
Disc Five--Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back
  • Audio commentary with George Lucas, Irvin Kershner, Carrie Fisher, Ben Burtt and Dennis Muren
  • Audio commentary from archival interviews with cast and crew 
  • Languages: English audio description, Spanish, French and Portuguese
  • Subtitles: English for the hard of hearing, Spanish, French, Dutch, Portuguese, Finnish, Swedish, Norwegian and Danish / Commentary: English for the hard of hearing
Disc Six--Star Wars Episode VI: Return of the Jedi
  • Audio commentary with George Lucas, Carrie Fisher, Ben Burtt and Dennis Muren
  • Audio commentary from archival interviews with cast and crew
  • Languages: English audio description, Spanish, French and Portuguese
  • Subtitles: English for the hard of hearing, Spanish, French, Dutch, Portuguese, Finnish, Swedish, Norwegian and Danish / Commentary: English for the hard of hearing
Disc Seven--Star Wars: Episodes I-III Archives
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24648
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2011 kl. 14:15
Ja, jeg har set det. Men jeg tror ikke på det, før jeg får det bekræftet af en som får den.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
palledyret Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér palledyret Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2011 kl. 14:16
Nej det kan jeg godt forstå...men det kan heller ikke vare længe før nogen kan det.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24648
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2011 kl. 14:18
Næ, når jeg lige har spildt 153kr, så har jeg ikke lyst til at prøve med ca. 500kr mere. Så hellere starte ,med den der koster lidt mere.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 09:23
Jeg har bestilt et eksemplar via elgigantens hjemmeside til 689. Da den endnu ikke var kommet i går og tilmed også var sat ned i pris tænkte jeg satme nej. Så jeg gik ned i det lokale Kvickly og købte boksen til 600kr. Senere i går kom min nabo så ind med endnu en boks fra GLS. Den var kommet i går morges men da jeg ikke var hjemme var GLS fræk nok til at aflevere den til min nabo. Så tænkte jeg på om man så ikke kan gå ned i sin lokale Elgiganten og få den byttet til moneter selvom den nu er bestilt online. Er der nogen der har erfaring med det?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24648
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 09:26
Oprindeligt skrevet af kasper-n kasper-n skrev:

Jeg har bestilt et eksemplar via elgigantens hjemmeside til 689. Da den endnu ikke var kommet i går og tilmed også var sat ned i pris tænkte jeg satme nej. Så jeg gik ned i det lokale Kvickly og købte boksen til 600kr. Senere i går kom min nabo så ind med endnu en boks fra GLS. Den var kommet i går morges men da jeg ikke var hjemme var GLS fræk nok til at aflevere den til min nabo. Så tænkte jeg på om man så ikke kan gå ned i sin lokale Elgiganten og få den byttet til moneter selvom den nu er bestilt online. Er der nogen der har erfaring med det?
Så længe den ikke er åbnet, så skulle du kunne få penge tilbage i den nærmeste butik.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 09:30
Den er ikke en gang pakket ud af pakken så jeg tror jeg bare afleverer den sådan.
Til top
KongKent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2008
Sted: Dronninglund
Status: Offline
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KongKent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2011 kl. 18:03
Hvis nogen brænder inde med en box uden danske tekster, så PM undertegnede med en pris jeg ikke kan sige nej til. Smile
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H
BD: Panasonic DMP-BD55
Front: Dali Evidence 870
Center: Dali C1000
Bag: Dali R1000
Sub: Dali SWA-15
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu