recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Star Wars: The Complete Saga (Blu-ray)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Star Wars: The Complete Saga (Blu-ray)

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Thomasdk1405 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomasdk1405 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 22:16
Hej !
 
Til alle som måtte tøve og være i tvivl: udgaven af starwars the complete saga (ltd. ed med film strip) fra Amazon.co.uk ER MED DANSKE tekster !!
Til top
KongKent Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2008
Sted: Dronninglund
Status: Offline
Point: 361
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KongKent Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2011 kl. 16:05
Oprindeligt skrevet af Thomasdk1405 Thomasdk1405 skrev:

Hej !
 
Til alle som måtte tøve og være i tvivl: udgaven af starwars the complete saga (ltd. ed med film strip) fra Amazon.co.uk ER MED DANSKE tekster !!


Satans. Så er det derfor ingen har tilbudt mig deres eksemplar til 100 DKR. LOL
TV: LG 65" OLED B1
Receiver: Denon AVR-X2400H
BD: Panasonic DMP-BD55
Front: Dali Evidence 870
Center: Dali C1000
Bag: Dali R1000
Sub: Dali SWA-15
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1370
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 18:36
Hej ,
 
Har lige fået Star Wars - The Complete Saga, (bluray), der er købt i Elgiganten. 
Det ser ud til at være en UK-version og på bagsiden står der KUN at der engelske undertekster (for hørehæmmede), så jeg vil gerne have be- eller afkræftet at der OGSÅ er DK undertekster på denne udgave inden jeg fjerner folien.
 
Omslaget ligner denne:
 
Findes der iøvrigt en DK (eller nordisk udgave) uden evt UK-censur ? (der står 12 år på denne fra Elgiganten.)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 18:47
Der er DK tekst på fra UK, selv om der ikke står det. Der er en DK udgivelse. Et andet cover, men de samme disc.
 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1370
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Der er DK tekst på fra UK, selv om der ikke står det. Der er en DK udgivelse. Et andet cover, men de samme disc.
 
 
OK og mange tak for hurtig svar Flemming .
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 19:38
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Hej ,
 
Har lige fået Star Wars - The Complete Saga, (bluray), der er købt i Elgiganten. 
Det ser ud til at være en UK-version og på bagsiden står der KUN at der engelske undertekster (for hørehæmmede), så jeg vil gerne have be- eller afkræftet at der OGSÅ er DK undertekster på denne udgave inden jeg fjerner folien.
 
Omslaget ligner denne:
 
Findes der iøvrigt en DK (eller nordisk udgave) uden evt UK-censur ? (der står 12 år på denne fra Elgiganten.)
Ja på den jeg købte i Bilka til 599 kr er der ingen mærkater, og der er dansk tekst på omslag
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1370
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 08:43
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Hej ,
 
Har lige fået Star Wars - The Complete Saga, (bluray), der er købt i Elgiganten. 
Det ser ud til at være en UK-version og på bagsiden står der KUN at der engelske undertekster (for hørehæmmede), så jeg vil gerne have be- eller afkræftet at der OGSÅ er DK undertekster på denne udgave inden jeg fjerner folien.
 
Omslaget ligner denne:
 
Findes der iøvrigt en DK (eller nordisk udgave) uden evt UK-censur ? (der står 12 år på denne fra Elgiganten.)
Ja på den jeg købte i Bilka til 599 kr er der ingen mærkater, og der er dansk tekst på omslag
 
OK, men jeg går ud fra at der er præcis det samme indhold på diskene - dvs det kun er selve omslaget der er anderledes ?
 
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24653
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2012 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

 
OK, men jeg går ud fra at der er præcis det samme indhold på diskene - dvs det kun er selve omslaget der er anderledes ?
 
Ja, det er helt de samme discs der er i.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2012 kl. 09:07
Den er også her:
 
Under Mere information - spørgsmål og svar bliver der spurgt om der er danske undertekster, og svaret er "ja".
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu