recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Steder hvor man kan købe iPad på afbetaling.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Steder hvor man kan købe iPad på afbetaling.

 Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 21:04
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:


Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

 ... tror godt du kan forvente at hun ikke kommer til at bruge sin computer derhjemme hvis hun får en tablet. Skal hun bruge den i bussen så kan en mini være god. Ellers vil jeg foretrække den almindelige

 
Det tror jeg ikke på. Hjemme har hun bærbar med ekstern skærm og tastatur - det er meget bedre end tablet.
også til at checke sin facebook på i sofaen ?
 
Nu står sofaen lige ved siden af hendes computer....  Wink Så ja, computeren med den store skærm og det gode tastatur er bedre til at tjekke facebook end at bruge en tablet til det. Men lige præcis i sofaen bliver det lidt svært med computeren - men det er jo at fordreje det....  Wink
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af NFB1 NFB1 skrev:

Har du prøvet computercity, de tilbyder også afbetaling.
 
Nej Computercity havde jeg ikke lige tænkt på. Min allerførste computer købte jeg på en ComputerCity konto.... Længe siden..... Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2012 kl. 21:35
Har desværre ikke haft tid til at læse alle indlæg, men hvis du vælger computercity kan man få 4,5% ved at være medlem af forbrugsforeningen (koster 132 årligt med mange rabatordnininger).
Har du tjekket Fleggaard syd for grænsen? Ved afhentning (forslag til juleudflugt med diverse billige varer) koster den sidste nye med 64gb kr. 5499,-.
Til top
Blomstermand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-November-2012
Sted: Odense S
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Blomstermand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 15:29
Nu ville jeg aldrig selv købe på afbetaling, så det er ikke det jeg kigger efter.

Men har hørt en reklame i radioen (Nova) og et finansierings selvskab som har en julekampange, husker ikke navnet, men mon ikke det bare krævet et par timers radiolytning.

Ellers også er der Ikano, som på et tidspunkt lånte penge ud, uden renter og gebyer, formoder at firmaet så må betale noget for det. (ilva)

Venlig hilsen
Blomstermand c",)
Til top
akneboy Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-Juni-2006
Status: Offline
Point: 292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér akneboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 15:55
Spar sammen og køb den kontant, du får alligevel ikke lov til at købe på afbetaling hvis du er i RKI. 
Når du nu har en pc ved siden af sofaen er det da vanvittgt at sætte sig i yderlige gæld for en ipad....
Er jeg den eneste det tænker det????
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 16:36
Oprindeligt skrevet af akneboy akneboy skrev:

Spar sammen og køb den kontant, du får alligevel ikke lov til at købe på afbetaling hvis du er i RKI. 
Når du nu har en pc ved siden af sofaen er det da vanvittgt at sætte sig i yderlige gæld for en ipad....
Er jeg den eneste det tænker det????
 
Det afhænger af hvor jeg køber den henne. Hvis de havde den hos Call me, kunne jeg nok. Men jeg tror nu nok at jeg - hvis dette bliver julegaven jeg vælger - køber den hos CDon, på 14 dages faktura. Og så køber den ca. d. 14., sådan at jeg kan betale fakturaen i starten af januar. Så belaster denne julegave ikke december, der jo er dyr nok i forvejen - og så er den betalt til den tid.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2012 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af akneboy akneboy skrev:

Er jeg den eneste det tænker det????


Nej........

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6638
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2012 kl. 00:24
Hvis alt andet glipper, så prøv https://www.ferratum.dk
ÅOP 1000-2300%

Fx 6000 kr. i 45 dage = ÅOP 1003,24% = 8100 kr. at betale tilbage.


Venlig hilsen
KB
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7881
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2012 kl. 00:26
Hehehehehehe - ret vildt......
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
peejay Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-December-2004
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peejay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2012 kl. 14:26
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af akneboy akneboy skrev:

Er jeg den eneste det tænker det????


Nej........

Klaus

Nej
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 00:09
3 tilbyder salg af iPad (naturligvis kun udgaverne med både Wi-Fi og 3G) på afbetaling i op til 24 mdr. til 0 % i ÅOP. Man skal dog som minimum betale for 6 mdr. mobilt bredbånd (mindstepris 513 kr). Selv hvis man indregner abonnementet som en form for kreditomkostning, så er der stadig tale om en ganske lav rente.

Prisen for en iPad 4 - 64 GB - koster 6.049 kr hos 3, mens en tilsvarende hos eksempelvis Elgiganten koster 6.399 kr.
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2012 kl. 00:19
Med andre ord er den samlede mindstepris hos 3, over 24 mdr., kun 163 kr højere end kontantprisen hos Elgiganten. Selv hvis man har likvider nok i banken til et kontantkøb, vil det (sandsynligvis) bedst kunne betale sig at benytte 3's tilbud, og lade pengene trække renter i banken.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu