recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stereo receiver + netværksstreamer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stereo receiver + netværksstreamer

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
LarsPeder Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2013
Sted: KBH, DK
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LarsPeder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2013 kl. 13:34
Så er Anlægget modtaget og sat op Big smile
 
Kan blot sige at Dennon Piccolo N5 + et par Q Acoustics 2020i, virkelig lever op til mine forventninger om et kompakt, og brugervenligst anlæg - med fokus på god lyd, musikstreaming og internetradio.
 
Anlæg + højttalere er udelukkende købt ud fra positive reviews på div. fora, og indrømmer gerne at det har været lidt af et sats. 
 
Men for pokker en crisp-lyd jeg har nu, og med YouSee Play app via AirPlay er diverse musikgenre allerede blevet lukket elegant ud i rummet - til stor nydelse for hele familien!
 
Jeg kan kun anbefale et sådan sæt! 
Til top
Can1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Januar-2006
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Can1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2013 kl. 10:41
Så er jeg også røget på og bestilt en Ceol Piccolo fra amazon.uk. Er der nogen der ved om man kan fjernstyre en ipod/ipod classic som sidder i docken via denon remote app'en fra en iphone?

Og tak for anbefalingen LarsPeder

Redigeret af Can1 - 21-April-2013 kl. 11:58
Til top
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Marts-2011
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2013 kl. 14:57
Jeg ved ikke om det er alt for sent. Jeg overvejede ligesom Zenith Dynaudio x12, men KEF R100 imponerede mig i sådan en grad at jeg vil anbefale alle der er på jagt efter kompakte højttalere at give dem et lyt. Og er man der alligevel ville jeg også lytte til deres jubilæumsmodel LS50.  
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu